به جای بستن قرارداد محکم با مربیان خارجی، با آن‌ها عکس یادگاری انداختند!

مایلی کهن: مسوولان مربی همسایه را غاز می بینند

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین گهر دورود گفت: برای بهبود شرایط گهر ناامید نیستم چون می‌دانم که بازیکنانم انگیزه بالایی دارند.
کد خبر: ۵۳۴۲۲۲
مایلی کهن: مسوولان مربی همسایه را غاز می بینندسرمربی تیم فوتبال استیل آذین گهر دورود گفت: برای بهبود شرایط گهر ناامید نیستم چون می‌دانم که بازیکنانم انگیزه بالایی دارند.
محمد مایلی کهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس کرمان گفت: من هر جا باشم عاشق فوتبالم و به آن فکر می‌کنم. حالا یک روز ممکن است در لیگ برتر باشم و یک روز در کوچه پس کوچه‌ها با نوه‌هایم بازی کنم. کار در گهر سخت است چون مشکلات عدیده‌ای داشته‌اند که عمده‌ترینش برگزار نشدن بازی‌های خانگی‌ در لرستان است. همچنین این تیم در آخرین روزهای لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد و با وجود زحمات مسئولان گذشته این تیم نتوانست خوب یارگیری کند. یکی از ابزارهای مهم هر مربی که 70 درصد موفقیت تیم را تضمین می‌کند بازیکنان هستند. من هم از ابتدا قرار نبود به عنوان سرمربی به گهر بیایم بلکه قرار بود به عنوان مشاور به این تیم کمک کنم اما بعدا صحبت‌هایی شد که من هدایت این تیم را پذیرفتم. از روز اولی هم که آمده‌ام تلاش کرده‌ام به طور منظم تمرین‌ها را پیگیری کنم و امروز برای آمدن به نشست خبری برای اولین بار بی‌انضباطی کردم.
وی ادامه داد: من تمام تلاشم را کردم که حتی در کوچک‌ترین جزئیات کار مانند غذا، جا، محل تمرین و حتی شرایط بازیکنان وقت بگذارم و باید بگویم که جز یک جان ناقابل چیزی ندارم که آن را هم حاضرم برای مردم دوست‌داشتنی، ساده‌دل و مهربان لرستان فدا کنم. گهر چند مشکل ساختاری داشت که تلاش می‌کنیم آن را برطرف کنیم و ناامید هم نیستیم چون از وقتی به این تیم آمده‌ام احساس می‌کنم که بازیکنان انگیزه‌های زیادی دارند. پس از بازی با سپاهان هم خود اصفهانی‌ها به من تبریک گفتند و گفتند که تیم من خوب بازی کرده و آن‌ها را به مشکل انداخته است. ما همه تلاش خود را می‌کنیم که موفق شویم، اما واقعیت این است که رسیدن به هدف خیلی سخت است.
وی درباره اظهار نظر ابراهیم قاسم‌پور مبنی بر اینکه بازی با گهر سخت‌ترین بازی تیمش در نیم فصل اول خواهد بود، گفت: قاسم‌پور خودش یکی از نخبه‌های فوتبال ما بوده و هست. وقتی او در تیم ملی بود، من هم بودم با این تفاوت که او فیکس بود و من خط می‌خوردم! او در کنار تکنیک نابی که داشت، قلدر و توپ‌گیر هم بود و حالا هم یکی از مربیان سالم فوتبال ماست. مس ساختار خوبی دارد و بازیکنان خوبی هم جذب کرده و به تدریج نتایج خوبی در لیگ به دست آورده است. من چند بازی این تیم را به ویژه برابر راه‌آهن دیدم که فوق‌العاده خوب ظاهر شدند. بازی فردای ما سخت است اما امیدوارم جوانمردانه باشد. ما به هر سه امتیاز این بازی نیاز داریم چون در حل مشکلات‌مان کمک می‌کند.


در ادامه خبرنگاری از مایلی کهن پرسید که تیمش بالاخره از کی در لرستان بازی خواهد کرد و آیا در این رابطه قولی به وی داده شده یا خیر؟ وی در پاسخ گفت: نه قولی بوده و نه در قراردادمان چیزی ذکر شده است. اما به احتمال زیاد گهر از نیم فصل دوم در استان لرستان و به خصوص دورود بازی خواهد کرد و اگر ورزشگاه آن شهر آماده نباشد در یکی از شهرستان‌های نزدیک دورود بازی می‌کند.
در ادامه خبرنگاری از مایلی کهن پرسید که وضعیت تیم ملی را چگونه می‌بیند و اگر به وی پیشنهاد هدایت این تیم را بدهند، قبول می‌کند یا خیر؟ مایلی کهن در پاسخ با خنده گفت: مثل اینکه شما می‌خواهید من را به حاشیه بکشانید! من آن زمانی که باید در این باره می‌گفتم حرف‌هایم را زدم. مثل کسانی هم نبودم که قبل و بعد بازی‌های تیم ملی حرف‌شان فرق کند. صحبت‌هایم کاملا مستند است و ضبط شده است هرچند برخی افراد صحبت‌های ضبط شده‌شان را نیز تکذیب می‌کنند. من به عنوان کسی که تشنه جانشینی کروش نیست حرف می‌زنم. تیم من یک بار به جام جهانی رفته و البته اگر در آن مقطع مانند امروز دو تیم از هر گروه صعود می‌کرد، مستقیما به جام جهانی می‌رفتیم. یک بار هم سرمربی تیم ملی شدم که پس از 15 روز عطایش را به لقایش بخشیدم، پس مشخص است که من دنبال این کار نیستم. بر خلاف اظهار نظر برخی‌ها که می‌گفتند تیم ملی مدرن بازی می‌کند من گفتم که تیم ملی هیچ پیشرفتی نداشته است. به نظر من پس از جام ملت‌های آسیا در قطر باید پوسته تیم ملی را عوض می‌کردیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و در نهایت به اینجا رسیدیم که صعودمان به جام جهانی به اما و اگر کشیده که همه را نگران کرده است.
مایلی کهن ادامه داد: من این مملکت و مردمش را خیلی دوست دارم اما نمی‌دانم بالاخره باید دعا کنیم که باران بیاید یا نه و آیا باید دعا کنیم که نفت گران شود یا نه چون در هر دو حال مشکل داریم. این هم به برنامه‌ریزی غلط ما بازمی‌گردد. نباید فکر کنیم که با رفتن به جام جهانی همه چیز خوب می‌شود و نرفتن‌مان به جام جهانی هم فاجعه است. ما متاسفانه با مربیان تیم ملی چه داخلی و چه خارجی خوب رفتار نکردیم. در مقطعی که یک مربی باید پول هم می‌داد تا سرمربی تیم ملی شود پول هنگفتی گرفت و به تیم ملی آمد. البته روی سخنم با کی‌روش نیست اما زمانی هم که باید با کی‌روش قرارداد محکمی می‌بستیم ایستادیم و با او عکس یادگاری انداختیم. وقتی هم پس از این سوء رفتارها به تنگنایی رسیدیم هم پول را دادیم، هم حیثیت را و هم در مجامع بین‌المللی باختیم. شما یک مورد نام ببرید که در برابر یک بازیکن یا مربی خارجی برنده بوده‌ایم پس باید هنگام عقد قراردادها خیلی خوب عمل می‌کردیم. تیم ملی اکنون سرپرست و مدیر رسانه‌ای ندارد. از همه این‌ها بدتر اینکه تیم ملی در نیمه دوم بازی با ازبکستان 10 نفره به میدان رفت! این خیلی عجیب است چرا چنین اتفاقی افتاد ولی کسی کروش را به چالش نکشید. یا مثلا چرا کسی از او نمی‌پرسد که چرا هادی عقیلی را دعوت نمی‌کند. مگر او یکی از بهترین مدافعان ما نبود که اتفاقا در بین مدافعان بیشترین گل را زده است. متاسفانه مرغ همسایه همه جوره غاز است. مسئولان مربی همسایه را غاز می‌بینند و مربیان هم خبرنگاران همسایه را.



 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها