بعد از بازی به رختکن سپاهان رفتم

نکونام : مشکلی برای بازی برابر فولاد ندارم

مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با فولاد ندارم.
کد خبر: ۵۳۴۱۸۶
نکونام : مشکلی برای بازی برابر فولاد ندارمجواد نکونام در گفت و گو با فارس، در خصوص کارت قرمزی که در دیدار با سپاهان از سعید مظفری زاده گرفت اظهار داشت: در جریان بازی اتفاقی افتاد که داور به من کارت قرمز داد اما بلافاصله پس از بازی از این بازیکن عذرخواهی کرده و حتی به رختکن سپاهان رفتم و به نویدکیا و دیگر بازیکنان سپاهان خسته نباشید گفتم.
وی افزود: ما بازیکنان می دانیم که در زمین مسابقه از این مسائل رخ می دهد و به همین خاطر با اتفاقات کنار می آییم. واقعیت قضیه این است که به خاطر شکست تیم ملی مقابل ازبکستان عصبی بودم و همین مسئله باعث شد تا کارت قرمز بگیرم.
هافبک استقلال در خصوص شایعاتی که پیرامون گزارش داور بازی با سپاهان و محرومیت او از بازی آینده استقلال شنیده می شود گفت: اصلا چنین مسئله ای نیست و مشکلی برای همراهی استقلال در بازی با فولاد ندارم. زمانی داور به کمیته داوران گزارش می نویسد که بازیکن توهینی کرده باشد،من کوچکترین بی احترامی به مظفری زاده و بازیکنان حریف نکردم چون در شخصیتم نیست. وقتی با او تماس گرفتم به خاطر کارت قرمزی که گرفتم عذر خواهی کردم اما هرگز به جامعه داوری بی احترامی نکردم.
وی در پایان در خصوص بازی استقلال و فولاد که چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: هر بازی برای ما سخت است و ما می دانیم که فولاد هم تیم خوبی است و هم مربی خوبی دارد. با این وجود تمام تلاشمان این است که 3 امتیاز بازی را بگیریم و به روند رو به رشدمان ادامه دهیم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها