می توانستیم براحتی به جام جهانی برویم

قلعه نویی: کارشناسان درباره تیم ملی واقعیت را بگویند

تیم ملی فوتبال در گروه مناسبی قرار دارد و چنانچه با برنامه و هدفمند بازی می کرد، می توانستیم براحتی به جام جهانی صعود کنیم .
کد خبر: ۵۳۴۱۳۷
قلعه نویی: کارشناسان درباره تیم ملی واقعیت را بگویندامیر قلعه نویی شنبه شب در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با تیم سپاهان اصفهان انتخاب خود را به عنوان سرمربی تیم ملی که پس از شکست مقابل ازبکستان توسط برخی رسانه ها منتشر شد، تکذیب کرد و گفت: هر وقت تیم ملی به مشکل بر می خورد برخی افراد نام مرا مطرح می کنند در حالیکه هم اکنون با استقلال تهران قرارداد دارم .
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بازی خوبی از تیم ملی ندیدم ، تصریح کرد: تیم ملی فوتبال در گروه مناسبی قرار دارد و چنانچه با برنامه و هدفمند بازی می کرد، می توانستیم براحتی به جام جهانی صعود کنیم .
 
قلعه نویی به دیدارهای تیم ملی در مراحل قبلی اشاره کرد و گفت : تیم ملی در دیدارهای مقدماتی نیز محک جدی نخورد و با تیم هایی از جمله بحرین بازی کرد که این تیم به دلیل مشکلات سیاسی در این کشور با 30 درصد از بازیکنان اصلی خود بازی کرد.
 
وی با گلایه از برخی کارشناسان فوتبال کشور و برخی رسانه ها اظهارکرد: این افراد زمانیکه یک مربی وطنی هدایت تیم ملی را برعهده می گیرد به شدت نسبت به مسائل تیم ملی انتقاد می کنند اما اکنون که یک مربی خارجی هدایت تیم ملی را برعهده دارد ، حقایق را نمی گویند و کارشناسان فوتبال تیم ملی را به گونه دیگری می بییند.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به خاطرات خوب خود با تیم فوتبال سپاهان افزود: اصفهان با وجود باشگاههایی نظیر سپاهان و مدیران متخصص به پایتخت ورزش ایران تبدیل شده است و این نام برآزنده ورزش اصفهان است.
 
وی افزود: در زمانیکه هدایت تیم سپاهان را در اختیار داشتم ، تیمی بستیم که سال بعد نیز قهرمان شد و توانست در لیگ قهرمانان آسیا ، تیم الجزیره امارات را با هدایت یک مربی برزیلی که هم اکنون تیمش در لیگ برزیل صدرنشین است، با شکست سنگین مواجه کند .
 
قلعه نویی با بیان اینکه مردم از دیدار فردای سپاهان و استقلال توقع دیگری دارند ، بیان کرد: دو تیم ، بزرگ هستند و امیدوارم بدون توجه به نتیجه ای که رقم می خورد ، مردم شاهد یک بازی زیبا از سوی دو تیم باشند.
 
وی با اشاره به اینکه تیم استقلال با 17 بازیکن به اصفهان آمده است، تصریح کرد: برخی از بازیکنان خود از جمله ˈجانواریو ˈ و ˈ مجتبی جباری ˈ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی مصمم به کسب پیروزی در این دیدار که می تواند دربی فوتبال ایران لقب بگیرد هستیم .

 
قلعه نویی قطع ارتباط خط میانی تیم سپاهان با خط حمله این تیم را یکی از اهداف تیمش در دیدار فردا بیان کرد و افزود: اگر بتوانیم خط میانی تیم سپاهان که از بازیکنان با کیفیتی همچون نویدکیا برخوردار است را مهار کنیم ، می توانیم با ارائه یک بازی هجومی به گل برسیم .
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیوستن ˈعماد رضاˈ مهاجم عراقی فصل گذشته تیم سپاهان به استقلال تهران ، گفت : مسائلی مبنی بر اینکه پیوستن این بازیکن به استقلال غیرقانونی می باشد صحیح نیست.
 
وی در عین حال تصریح کرد: به باشگاه سپاهان همچون استقلال علاقه دارم و دوست ندارم که انتقال عماد رضا به تیم ما به ارتباط دو باشگاه لطمه بزند از این رو این موضوع از طریق مدیریت دو باشگاه حل و فصل خواهد شد.
 
قلعه نویی درباره بازگشت ˈجانواریوˈ بازیکن برزیلی تیمش که بدون اجازه کادرفنی ایران را ترک کرده بود ، گفت: وی دو اشتباه مرتکب شد ، یکی اینکه از ایران رفت و دوم اینکه در برزیل بازی کرد و با مصدومیت بازگشت.
 
وی افزود: در هرحال ˈفتح الله زادهˈ مدیرعامل باشگاه استقلال تهران طلب این بازیکن را پرداخت کرد و ما نیز تا سه هفته آینده با بررسی میزان مصدومیت این بازیکن درخصوص وی تصمیم گیری خواهیم کرد.
 
سرمربی تیم استقلال تهران ابراز امیدواری کرد: جانواریو با رفع مصدومیت بتواند در نیم فصل برای استقلال بازی کند و با اضافه شدن جباری بازیکن مصدوم خط میانی این تیم ، قدرت تهاجمی تیم استقلال افزایش یابد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها