ماجدی: بازی مقابل سپاهان زیبا و تماشاگرپسند می‌شود

عمران‌زاده به اصفهان می‌آید

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد بازی برابر سپاهان گفت: بازی زیبا و تماشاگرپسندی را خواهیم داشت.
کد خبر: ۵۳۴۱۰۵
عمران‌زاده به اصفهان می‌آیدمیرشاد ماجدی در پایان تمرین امروز استقلال در مورد بازی برابر سپاهان گفت: فکر می‌کنم بازی خوب و زیبایی از آب در بیاید. دو تیم هر سال مدعی کسب قهرمانی هستند و سابقه حضور در آسیا را داشته و کادر فنی و ساختار مناسبی دارند. فکر می‌کنم هواداران بازی زیبایی را ببینند.
وی افزود: 4ملی‌پوش ما پس از شکست برابر ازبکستان به تمرینات بازگشتند در حال حاضر با توجه به آن باخت شرایط روحی و روانی خوبی ندارند و کمی زمان می‌برد تا بتوانیم آنها را از لحاظ روحی ریکاوری کنیم، اما با درایت قلعه‌نویی مطمئناً آنها شرایط روحی خود را باز خواهند یافت.
ماجدی در مورد مصدومان استقلال اظهار داشت: کیانوش رحمتی، جانواریو و جباری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. حنیف عمران‌زاده نیز مصدوم است و نمی‌تواند به این بازی برسد اما قلعه‌نویی اعلام کرده او در سفر به اصفهان همراه تیم باشد. زندی و توزی را هم که در جریان مسابقات از دست دادیم، به همین خاطر با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستیم اما استقلال تیم با تجربه‌ای است و مطمئناً این مسئله کمک‌حال ما خواهد شد.
سرپرست تیم استقلال در مورد این که گفته می‌شود جباری به صورت اختصاصی و جدا از تیم کار می‌کند، عنوان کرد: جباری مدتی است که عمل جراحی خود را پشت سر گذاشته و تا چند وقت پیش نیز کنار تیم تمرین می‌کرد، اما چند روزی است به دلیل بارندگی و لغزندگی و به خاطر اینکه تازه عمل کرده است در سالن تمرین می‌کند. جانواریو هم که از ناحیه زانو آسیب دیده زیر نظر دکتر نوروزی فیزیوتراپی می‌کند و چند هفته‌ای طول می‌کشد تا بتواند به تمرینات استقلال بازگردد.
ماجدی در مورد اینکه آیا در مورد غیبت جانواریو جریمه‌ای برای او در نظر خواهند گرفت: یادآور شد در حال حاضر مدیرعامل ما در سفر خارج حضور دارد و پس از بازگشت در این ارتباط تصمیم خواهد گرفت، البته ابتدا جانواریو باید بهبود یابد،‌ ما بیشتر از اینکه به قرارداد بازیکن فکر کنیم روی شخصیت او مانور می‌کنیم. جانواریو هم اشتباهی کرده و تصمیم درستی در این ارتباط اتخاذ خواهیم کرد.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است قرارداد لیام‌ردی فسخ شود در گفت و گو با فارس عنوان کرد: من تنها شنیده‌ام مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام کرده با مدیران استقلال به جمع‌بندی رسیده و قرار است در نیم‌فصل در این ارتباط تصمیم بگیرند اما خود من به عنوان سرپرست استقلال هربازیکنی که با این باشگاه قرارداد دارد و در تمرینات حاضر است را به عنوان بازیکن استقلال می‌دانم و کاری به مسائل دیگر ندارم.
ماجدی در مورد سرانجام مذاکرات با عمادرضا اظهار داشت: ‌عماد رضا ابتدا باید مشکلات مالیاتی خود را حل کند و سپس در مورد او تصمیم‌گیری شود.
وی در مورد سرانجام حضور فرهاد مجیدی در استقلال خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرمربی استقلال تنها به بازی با سپاهان می‌اندیشد، مجیدی از اسطوره‌های باشگاه استقلال است و نمی‌شود از اسم او به راحتی گذشت. در حال حاضر قرار نیست اتفاق خاصی بیافتد و باید در نیم‌فصل در مورد این مسئله صحبت شود.
ماجدی در مورد شکست ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014برزیل برابر ازبکستان و تأثیر نبود کی‌روش روی نیمکت تیم ملی در این دیدار گفت: مطمئناً عدم حضور کی‌روش روی نیمکت یکی از نکات منفی این دیدار بود. در تعویض انصاری‌فر که تنها یک دقیقه بعد از شروع نیمه دوم آغاز شد، مشخص بود زمان می‌برد تا دستورات کی‌روش به روی نیمکت انتقال یابد. در جریان بازی اتفاقاتی می‌افتد که مربی در لحظه تصمیماتی می‌گیرد اما این مسئله که کی‌روش کنار خط حضور نداشت باعث شد تا از این بابت لطماتی به تیم وارد شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها