نماینده شهرداری تهران در کمیته اضطرار آلودگی هوا با اشاره به این‌که تهرانی‌ها روز جمعه سومین روز هوای پاک خود را در سال 91 تجربه کرده‌اند، از تمامی بیماران قلبی و ریوی، کودکان و خردسالان و دیگر گروه‌های حساس جامعه خواست تا حد امکان به فضای باز رفته و از هوای پاک استفاده کنند.
کد خبر: ۵۳۳۷۲۲

وحید نوروزی با بیان این‌که تهرانی‌ها امسال از بابت هوای آلوده متحمل خسارت فراوانی شدند، به ایسنا گفت: خوشبختانه چند روزی است هوای تهران با عنایت خداوند از آلودگی همیشگی خود خارج شده است و تهرانی‌ها جمعه در هوایی پاک تنفس کردند.

وی با اشاره به آمار وزارت بهداشت افزود: سال گذشته تهران 321 روز از سال هوای ناسالم داشت که این میزان هوای ناسالم، عملا زنگ خطری برای پایتخت‌نشینان است.

وی با اشاره به برخی طرح‌ها در زمینه آب‌پاشی و نصب دستگاه‌های تهویه هوا در پایتخت ادامه داد: اگر آقایان می‌توانند چنین بارندگی و بادی را تولید کنند که هوای تهران را این‌گونه پاک کند، بهتر است هرچه سریع‌تر این طرح‌ها را اجرا کنند، در غیر این صورت وقت خود را تلف نکنند و به فکر طرح‌های اجرایی و رفع معضل آلودگی هوا از مبادی تولیدکننده آلایندگی باشند.

نماینده شهرداری تهران در کمیته اضطرار آلودگی هوا با اشاره به این‌که متاسفانه روز هوای پاک امسال هم در هوایی ناپاک سپری شد، اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم مسئولان با توجه به این‌که نتوانسته‌اند راهکار موثری برای رفع آلودگی هوا بیابند، هفته هوای پاک را هر وقت که هوا پاک بود، برگزار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها