مرد معتاد که با شنیدن حرف‌های دو کشاورز درباره وجود گنج در تپه‌های منتهی به پل بادامک، برای تصاحب گنج همراه سه دوستش به آنجا رفته بود، گمان نمی‌برد به جای گنج به آب می‌رسند.
کد خبر: ۴۹۴۳۱۱

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش ماموران پلیس شهرستان شهریار در غرب استان تهران در پی گزارش مردمی مطلع شدند، چهار مرد شب‌ها برای یافتن گنج در تپه‌های منتهی به پل بادامک شهریار حفاری می‌کنند.

در پی این تماس، ماموران انتظامی عازم محل حفاری شدند و در بررسی آنجا مشاهده کردند یک خودروی پژو بدون سرنشین کنار پل توقف کرده است که با جستجو در محل، سرنشینان خودرو را در حالی که بالای تپه حفاری می‌کردند، شناسایی و دستگیر کردند. متهمان برای تحقیقات به مرکز پلیس منتقل و بازجویی شدند.

گنج به دست آمده متهمان، آب بود

یکی از جویندگان گنج در تحقیقات گفت: چندی پیش هنگام مصرف مواد مخدر در باغی در شهریار، با شنیدن حرف‌های دو مرد کشاورز درباره وجود گنج در تپه‌های بادامک، وسوسه شدم زودتر از آنها به آن تپه‌ها رفته و گنج را به دست بیاورم. موضوع را با سه نفر از دوستانم در میان گذاشتم و قرار شد چهار نفری شبانه به آنجا برویم و حفاری را شروع کنیم.

متهم اضافه کرد: بعد از چند شبانه‌روز حفاری در یکی از تپه‌های منتهی به پل بادامک به جای گنج، به آب رسیدیم. در ادامه به گمان این که تپه‌ای را که گنج در آن پنهان است، اشتباهی حفر کرده‌ایم، وسایلمان را به تپه دیگر انتقال دادیم و با حفاری در اینجا نیز به جای گنج، به آب رسیدیم.

متهم یادآور شد: وقتی گنجی نیافتیم، تصمیم گرفتیم به حفاری‌مان پایان داده و محل را ترک کنیم که دستگیر شدیم.

در پی اظهارات این متهم، سه همدستش هم در بازجویی گفته‌های وی را تائید کردند.

در ادامه تحقیقات، ماموران انتظامی برای مشخص شدن این که تپه‌ای که متهمان در حال حفاری بودند جزو مناطق باستانی است یا نه، از کارشناسان میراث فرهنگی نظر خواستند که معلوم شد آن تپه‌ها جزو مناطق باستانی نیست و جویندگان گنج به کاهدان زده‌اند.

بنابر این گزارش، برای چهار جوینده گنج قرار قانونی صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها