نگارش سریال «یادداشت‌های یک زن خانه دار» تمام شده است و تا چند روز آینده وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود. این سریال قرار است به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در 45 قسمت 26 دقیقه‌ای و برای پخش از شبکه 4 تولید شود.
کد خبر: ۴۷۹۷۷۱

عفیفه با بیان این خبر به جام‌جم گفت: کارگردانی این کار را حسن معجونی به عهده گرفته است و اکنون در حال تهیه فهرست بازیگران هستیم.

وی افزود: با نگاهی به سایت‌های موجود در فضای مجازی همچون سایت‌های آشپزی، خاطرات و تجربیات زندگی مشترک و... که عموما توسط زنان مدیریت می‌شود می‌توان نتیجه گرفت که زنان وبلاگ‌نویس زیادی در جامعه وجود دارند، اما شخصیت، داستان و خاطره‌های زن این سریال کاملا خیالی است و ما‌به‌ازای بیرونی ندارد.

عفیفه با بیان این‌که ما در این مجموعه سعی می‌کنیم با رویکردی علمی و روان‌شناسانه به روابط بین آدم‌ها بپردازیم، گفت: با همین رویکرد شخصیت‌های سریال را طراحی کردیم و در قالب کمدی و طنز به روایت داستان می‌پردازیم.

وی افزود: در حال حاضر تلویزیون به کارهایی با رویکرد طنز بیشتر احتیاج دارد و سهم بیشتری از تولیدات تلویزیونی باید به این قالب اختصاص داده شود. ما هم در این مجموعه فکر کردیم که طرح مسائل جدی با زبان کمدی مخاطب بیشتری جذب می‌کند و در عین حال می‌تواند تاثیرگذارتر باشد.

عفیفه گفت: راوی داستان «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» خانمی است که با همسر و فرزند خود زندگی می‌کند. او علاقه زیادی به روان‌شناسی دارد و امکانات و شرایط لازم برای ادامه علاقه خود در بیرون از محیط خانه را ندارد. به همین دلیل یک پایگاه اینترنتی راه‌اندازی کرده و سعی می‌کند از طریق آن به مخاطبانش مشاوره دهد. وی از طریق نوشتن اتفاقات و تجربیاتی که در زندگی خود و خانواده اش رخ می‌دهد سایر خوانندگان وبلاگ خود را به تعامل وا می‌دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها