لیلا و طاها این روزها بین مردم بخصوص جوا‌ن‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۴۵۰۳۰۹

این عاشق و معشوق برای رسیدن به یکدیگر فراز و نشیب‌های زیادی را از سرگذراندند و زمانی‌ که عاقد آنها را رسما به عقد یکدیگر درآورد در اصل ماجراهای تلخ زندگی مشترک‌شان آغاز شد.

گلاره عباسی بازیگر نقش «لیلا» و عطا عمرانی بازیگر نقش «طاها» چند روز پیش مهمان روزنامه جام‌جم بودند. این دو بازیگر در گفت‌وگویی مفصل از اتفاقاتی گفتند که «شیدایی» را رقم زده است.

ظاهر واقعی عطا عمرانی تقریبا همان چیزی است که در سریال شیدایی دیده می‌شود اما عطا مهربان‌تر از طاهاست، شاید هم واقع‌بین‌تر از او.

خودش می‌گوید: طاها شخصیتی درونگرا دارد اما خود من بیشتر برون‌گرا هستم. عمرانی در پاسخ به این سوال که آیا عطا به اندازه طاها، عاطفی است و گرایشات عاشقانه دارد؟ می‌گوید: نه! در این وجه اصلا ما شباهتی به هم نداریم!

عمرانی متولد سال 1365 است و مدرک مهندسی معدن دارد. خودش می‌گوید: زمانی که برای تحصیل رشته معدن را انتخاب کردم، می‌گفتند کار در معدن جزو یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست. وقتی هم که کار در معدن را رها کردم و درس بازیگری خواندم، شنیدم که بازیگری و کار در سینما از کار در معدن هم سخت‌تر است. پس من آدمی هستم برای انجام کارهای سخت!

عمرانی اصول بازیگری را تحت نظر امین تارخ یاد گرفته است. خودش درباره چگونگی انتخابش برای بازی در سریال شیدایی می‌گوید: آقای سعید نعمت‌الله، یک سال قبل از آغاز تصویربرداری شیدایی به دعوت آقای تارخ برای دیدن نمونه کارهای ما به آموزشگاه آمدند و آنجا بود که بازی مرا دیدند. این بود تا زمانی‌که برای نقش طاها در سریال شیدایی سراغ من آمدند و مرا به آقای عسگرپور معرفی کردندو ایشان هم به من اعتماد کردند و نقش طاها را به من سپردند.

سعید نعمت‌الله یا محمدمهدی عسگرپور، کدام‌یک سخت‌گیرتر هستند؟ جواب این سوال را تقریبا طاها و لیلا هر دو با هم می‌دهند: هر دو!

گلاره عباسی می‌گوید: هر دو نفر می‌خواهند کار خوب شود به همین دلیل به همه جزئیات توجه دارند. آقای نعمت‌الله که روی بازی‌ها هم نظارت دارد، حساسیت زیادی دارد که دیالوگ‌ها دقیقا همان‌جوری گفته شود که در متن نوشته شده است.

تصویربرداری سریال شیدایی همچنان ادامه دارد و کار روز به روز فشرده‌تر می‌شود. این‌ را عطا عمرانی می‌گوید.

در این شرایط آیا فیلمنامه روز به روز به آماده می شود؟ عباسی در پاسخ به این پرسش می‌گوید: نه. فیلمنامه آماده بود که تصویربرداری شروع شد.

آقای نعمت‌الله اصلا در رابطه با فیلمنامه کوتاه نمی‌آیند و آدمی نیستند که فیلمنامه را روزانه بنویسند.

گلاره عباسی، بازیگر نقش لیلا، متولد سال 1362 است.او هم از شاگردان امین تارخ است اما در دانشگاه هم درس تئاتر خوانده است.

اگر عطا عمرانی با سریال شیدایی اولین تجربه بازیگری را پشت سرمی‌گذارد، عباسی در زمینه بازیگری با تجربه است. او در سریال‌ «در چشم باد» نقش فاطمه، دختر خانواده ایرانی را بازی کرده است.

در سریال «نون و ریحون» هم بازی داشته است. او سریال‌های «تکیه بر باد» و «حیرانی» را هم در نوبت پخش دارد.

در کنار این سریال‌ها در تله‌فیلم‌های زیادی هم بازی کرده است البته بیشترین تجربه عملی را زمانی به دست آورده که در کنار مرضیه برومند به عنوان دستیار کارگردان در سریال‌های «کتابخانه هدهد» و «همه بچه‌های من» حضور داشته و در سریال دومی بازی هم کرده است.

عباسی، لیلا را زن جوانی می‌داند که مابه ازای او در جامعه زیاد است؛ زنانی که از زندگی مشترک فقط خواهان امنیت و آرامش هستند.

مشروح گفت‌وگوی روزنامه جام‌جم با این دو بازیگر بزودی در جام جم چاپ خواهد شد.

طاهره آشیانی - گروه رادیو و تلویزیون‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها