ماموران پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی مرد شیادی را که با تقلید صدا 900 تخته پتو سرقت کرده بود، دستگیر و زندانی کردند.
کد خبر: ۴۴۷۴۰۳

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ مداحی، رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی درباره این خبر گفت: شخصی با‌مراجعه به پلیس آگاهی و معرفی خود به عنوان مالک یک کارخانه تولید پتو، عنوان کرد چندی قبل فردی با تقلید صدای اینجانب با کارخانه تماس گرفته و خواسته تعداد 450تخته پتو را به وی تحویل دهند. همکاران من نیز به‌گمان این که من تماس گرفته‌ام، پتوها را تحویل داده‌اند.

کارآگاهان با شنیدن اظهارات شاکی، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری کلاهبردار آغاز کردند که در این هنگام شاکی طی تماس تلفنی به پلیس اعلام کرد فرد کلاهبردار بار دیگر تماس گرفته و 450 تخته پتوی دیگر را درخواست کرده، که بلافاصله با آموزش‌های لازم به شاکی مقرر شد پتوها با یک دستگاه وانت نیسان تحویل وی شود. به این ترتیب ماموران با تعقیب خودرو، هنگام تخلیه محموله در شهرستان سراب، متهم و راننده وانت را دستگیر کردند.

مداحی اضافه کرد: در تحقیقات معلوم شد راننده وانت‌نیسان بی‌گناه بوده و کلاهبردار خودرو را کرایه کرده تا پتوهای مسروقه را به انبار انتقال دهد. با توجه به کشف اموال مسروقه در محل، متهم به کلاهبرداری با تقلید صدای مدیر کارخانه اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها