با هدف ترویج کارآفرینی برگزار می‌شود

همایش مخاطبان کسب‌وکار رادیو اقتصاد

اولین همایش کانون مخاطبان کسب و کار و کار آفرینی رادیو اقتصاد با حضور اعضای کانون ، مخاطبان رادیو ، فعالان اقتصادی و شخصیت های رسانه ای و اقتصادی سه شنبه اول آذر ماه 1390 از درسالن کوثر صدا و سیما برگزار می شود.
کد خبر: ۴۴۱۲۶۶

به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد، حمیدرضا ولیان مدیرگروه جهان واقتصاد این شبکه رادیویی با بیان این مطلب افزود: تشخص و سرآمــدی در رادیــو ، فصلی جدید و افقی نو، برای رادیــو و برنامه های آن گشوده است  تا  در تحصیل  جایگاه  بایسته و نقش آفرینی این  رسانه  مانا  و تاثیرگذار،جدی تر و مصمم تر برنامه ریزی نماید.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مخاطب در رسانه افزود: توجه به مخـــاطب و اهمیت افزایی حضــور و نقش آفرینی او در فرآینــد برنامه های رادیویی ، از ارکان تسهیل کننده حصول اهداف افق رسانه است و از جمله اقدامات عملی  برای جذب و حفظ مخاطبان راه اندازی کانونی برای شنوندگان برنامه هاوشبکه ها به تناسب ماموریت، اهداف آرمانی و اهداف کمی وکیفی شبکه هاست.

ولیان درادامه به یکی ازبرنامه های رادیواقتصاد اشاره کرد و گفت: برنــامه  صــدای مشاورکسب و کــار و کــارآفرینی ، از گروه  جهـان و اقتصاد با وجود مدت  کوتاهی از پخش آن (ازابتدای تابستان90) با استقبال  مخاطبان  حاضر و جذب مخاطبان جدید مواجه شد.

این برنامه اولین برنامه با موضوع اقتصادی در قالب مشاوره است که از شبکه های رادیویی و تلویزیونی پخش می شود.

وی با توجه به ایجاد کانونی برای مخاطبان کسب وکار رادیواقتصاد تصریح کرد: ایده ایجاد  کانونی  برای شنوندگان علاقمند برنامه نیز مورد اقبال و اشتیاق مخاطبان برنامه قرار گرفت ، چنانکه هر هفته بر حجم و فراوانی اعضای کانون افزوده می شود.

ولیان تاکیدکرد: اولین همایش مخاطبان ( فعالان اقتصادی ، کسب و کار و کار آفرینی ) رادیو اقتصاد ، فرصتی  برای ایفـــاء نقشی جدید از برنامه ، شبکه  و رادیـــو  برای  ایجـــاد تشکل های مخاطبـــان برنامه های رادیـــویی است که  پیش بینی می شود با توجه به عضویت  رو به تزاید  مخاطبان  برنامه ، برگزاری  همایش های  فصلی (صرفا) برای اعضاء جدید کانون امکان پذیر است.  

وی گفت:اهداف تعرف شده همایش  ، با اهداف تعرف شده برنامه  هم راستاست. از جمله این اهداف می توان به  ترویج و ارتقاء روحیه و فرهنگ  کار آفرینی ، شناسایی و کشف ظرفیت های جدید در بین مخاطبان اشاره کرد.

ولیان افزود: در سالی که به نام سال جهاد اقتصادی مزین است ، توجه به نقش مردم و حضور آنان در عرصه اقتصاد از اهمیت بسزایی برخوردار است. تجربه تاریخی نشان داده است که هر میدانی که مردم در آن نقش آفرینی کرده اند با پشتوانه فرهنگی برخاسته ازپیشینه کهن ایرانی و اندیشه متعالی اسلامی ، موجبات پیشرفت خارق العاده کشور را فراهم ساخته اند و فرسنگ ها راه ناهموار را پیش رفته اند.

مدیر گروه جهان و اقتصاد گفت: رسانه ، نقش بسزایی در خیزش عمومی و حرکت وسیع مردمی دارد. رادیو اقتصاد نیز به همین مناسبت و درجهت تحقق ماموریت و اهداف خود برنامه های وسیعی را تدارک دیده است که از جمله آنها برنامه صدای مشاور و در ادامه راه اندازی کانون مخاطبان کسب و کار و کار آفرینی و همایش اخیر است.

وی در پایان به دستاوردهای این همایش اشاره کرد وگفت: انتظار داریم که این برنامه و همایش بتواند دستاوردهای متنوع و وسیعی داشته باشد که از جمله این دستاوردها می‌توان به مشاوره و حمایت از مخاطبان خلاق،مبتکرو کارآفرین ، توسعه  پژوهش  و تحقیقات  محض ، کـــــاربردی  و توسعه ای  درخصوص کارآفرینان ، نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی کارآفرینی درجامعه مبتنی برارزش های اسلامی-ایرانی و استفاده بهینه از ظرفیت ها و قابلیت های رسانه های ارتباط جمعی به منظورترویج فرهنگ کارآفرینی اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها