تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی مقابل تیم استقلال، قهرمان مسابقه های سه جانبه جام ولایت شد.
کد خبر: ۴۳۹۰۳۷

 در این دیدار که با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید هر دو گل تیم پرسپولیس را هادی نوروزی دردقایق 7 و 46 و آرش برهانی دردقیقه 33 و حنیف عمران زاده دردقیقه 70 نیز برای استقلال گلزنی کردند.

بازیکنان تیم استقلال دقایق ابتدایی این بازی را بهتر از بازیکنان تیم پرسپولیس آغاز کردند اما نتوانستند به گل برسند درادامه و با تسلط بازیکنان تیم پرسپولیس برزمین نخستین حمله این تیم روی دروازه استقلال با خطای حمید عزیززاده برروی امیر حسین فشنگچی همراه شد و سعید مظفری زاده نقطه پنالتی را نشان داد که این ضربه را هادی نوروزی دردقیقه 7 به ثمر رساند.

درادامه بازیکنان استقلال که انتظار این گل را نداشتند به سرعت حملاتی را روی دروازه پرسپولیس طراحی کردند که با بی دقتی مهاجمان این تیم این موقعیت ها ازدست رفت درنقطه مقابل بازیکنان پرسپولیس که چشم به ضد حملات داشتند 2 بار توسط وحید هاشیمان و امیر حسین فشنگچی صاحب موقعیت گلزنی شدند که فرصت ها نیز برای این تیم با بی دقتی این 2 بازیکن درزدن ضربه آخر از دست رفت.

حملات بازیکنان تیم استقلال سرانجام در دقیقه 33 نتیجه داد و این تیم با ضربه سر آرش برهانی دروازه تیم پرسپولیس را باز کرده و بازی به تساوی کشیده شد.

درادامه بازیکنان 2 تیم باز هم حملاتی را روی دروازه حریف طراحی کرده اما تمامی موقعیت ها به دلیل بی دقتی مهاجمان 2 تیم از دست رفت و این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بریک به پایان رسید.

نیمه دوم با حملات بازیکنان تیم پرسپولیس آغاز شد و این تیم به سرعت و دردقیقه 46 توسط هادی نوروزی به گل دوم دست یافت و از تیم استقلال پیش افتاد درادامه ببازیکنان تیم استقلال که نتیجه بازی را از دست رفته می دیدند حملات گسترده ای را روی دروازه حریف طراحی کردند و صاحب موقعیت هایی شدند که با بی دقتی مهاجمان این تیم این فرصت ها از دست رفت اما این پایان کار نبود و با گلزنی حنیف عمران زاده که در دقیقه 70 برای استقلال به ثمررسید باردیگر بازی به تساوی کشیده شد.

در ادامه و با دریافت دومین کارت زرد علیرضا محمد دردقیقه 79 از زمین بازی اخراج و این تیم دقایق باقی مانده این دیدار را 10 نفره ادامه دادند اما این مساله باعث شکست این تیم مقابل استقلال نشد چرا که بازیکنان این تیم از فرصت بدست آمده نتوانستند استفاده کرده و نتیجه این بازی را به سود خود خاتمه دهند و این بازی با همان نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

سعید مظفری زاده قضاوت این بازی را برعهده داشت وی با نشان دادن کارت زرد به جواد شیرزاد از تیم استقلال و میثاق معمارزاده این بازیکنان را جریمه کرد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها