فیلم تلویزیونی "پرونده ای برای دو نفر" به کارگردانی جواد افشار به زودی از سیمای آذری شبکه جهانی سحر پخش می شود.
کد خبر: ۴۱۹۸۳۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، تله فیلم "پرونده ای برای دو نفر" که از تولیدات شبکه دوم سیماست و پیش تر از آنتن این سیما پخش شده، بزودی در معرض دید بینندگان آذری زبان شبکه جهانی سحر قرار خواهد گرفت.

جواد افشار که کارگردانی" پرونده ای برای دو نفر" را به عهده دارد، فعالیت حرفه ای خود به عنوان کارگردان را نیز در سال ۸۰ و با " غروب بی پایان" برای سرویس عربی زبان آن روزهای شبکه جهانی سحر آغاز کرد و بینندگان شبکه های داخلی، در سالهای اخیر، سریال" جابربن حیان" او را نیز که برای شبکه تلویزیونی برونمرزی دیگر صدا و سیما یعنی" الکوثر" ساخته، شاهد بوده اند.

فیلمنامه پرونده ای برای دو نفر را سید سعید رحمانی به نگارش در آورده و تهیه کنندگی آن را سید امیر سید زاده به عهده داشته است.

پرونده ای برای دو نفر با بازی علی اوسیوند، فرهاد بشارتی، ساقی زینتی و زنده یاد کیومرث ملک مطیعی روایتگر ماجراهای افسری است که بعد از فارغ التحصیلی از دانشکده پلیس و تجریبات اولیه، به عنوان فرمانده پاسگاه یک روستای دور افتاده منصوب شده و به این روستا سفر می کند...

این تله فیلم با مدیریت دوبلاژ و مترجمی علی احمدی آده به زبان آذری دوبله شده و صدابرداری، میکس و افکت گذاری توسط فرزاد مشعوف انجام شده است. جعفر رضایی اصل(در نقش افسر)، محمد معصومی ثمرین(در نقش معاون افسر)، یوسف نوعی، فاطمه خاکزاد و ندا سام صداپیشگی پرونده ای برای دو نفر را بر عهده داشته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها