پدر شیشه‌ای که با معتاد کردن همسر و 2 فرزند دختر و پسر نوجوانش، آنها را مجبور به گدایی و خرید و فروش مواد مخدر می‌کرد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.دختر نوجوان وقتی به اجبار پدر معتادش برای خرید مواد مخدر به خانه یک قاچاقچی در شهرری رفت، توسط 2 قاچاقچی ربوده شد و با انتقال به یک خانه ویلایی در شمال کشور مورد آزار و اذیت قرار گرفت و 6 روز در اسارتگاه آنها گرفتار بود.
کد خبر: ۴۰۸۷۵۶

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته مردی با حضور در پایگاه نهم آگاهی تهران از گم شدن دختر نوجوانش خبر داد و برای یافتن او تقاضای کمک کرد. با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه و آغاز تحقیقات، معلوم شد دختر 16 ساله برای خرید از خانه‌شان در شهرری خارج شده و دیگر برنگشته است.

ماموران در جستجوی دختر گمشده بودند تا این که چند روز بعد زنی میانسال با حضور در پایگاه نهم آگاهی تهران ادعا کرد، عمه دختر گمشده است و دختر برادرش اکنون با وی زندگی می‌کند. ماموران در تحقیق از این زن متوجه شدند، دختر نوجوان از سوی پدرش معتاد شده و 6 روز در اسارتگاه 2 مرد آزارگر گرفتار بوده است. در پی اظهارات زن میانسال، دختر نوجوان به پلیس آگاهی احضار شد.

دختر نوجوان در تشریح ماجرای تلخی که برایش رقم خورده بود، به پلیس گفت: پدر و مادرم معتادند و هزینه اعتیاد و زندگی‌شان را از راه خرید و فروش مواد مخدر تامین می‌کنند. مدتی پیش آنها به مصرف شیشه روی آوردند و من و برادر 13ساله‌ام را نیز معتاد کردند.

دختر نوجوان اضافه کرد: پدرم ما 2 نفر را مجبور به گدایی و خرید و فروش مواد مخدر می‌کرد و چون من و برادرم معتاد شده بودیم، به اجبار تن به خواسته‌هایش می‌دادیم و اگر پول کمتری از راه گدایی به او می‌دادیم، بشدت کتک می‌خوردیم.

دختر 16 ساله با اشاره به شکنجه‌شدن از سوی پدر معتادش گفت: پدرم من و برادرم را با کابل و چوبدستی بشدت کتک می‌زد و ساعت‌ها ما را گرسنه و تشنه در اتاقی زندانی می‌کرد و با زنجیر دست و پای هردوی ما را می‌بست تا فرار نکنیم و ماجرای شکنجه شدن خود را به همسایه‌ها خبر ندهیم.

وی اضافه کرد: مادر معتادمان هم در برابر بدرفتاری‌های پدرمان سکوت می‌کرد و در صورت اعتراض او نیز با کابل کتک می‌خورد. دختر آسیب‌دیده درباره گرفتار شدنش در دام سیاه 2مرد قاچاقچی گفت: روز حادثه به اجبار پدر معتادم برای خرید مواد مخدر (شیشه)‌ به خانه یک مرد قاچاقچی در حومه شهرری رفتم. 2 مرد معتاد که از دوستان صاحبخانه بودند، به بهانه آوردن مواد مرا به یکی از اتاق‌ها بردند و بشدت کتکم زدند.

وی اضافه کرد: 2 قاچاقچی شرور دست و پای مرا بسته و با خودرو به خانه‌ای در شمال کشور انتقال دادند و بعد از آزار و اذیت، 6 روز در آنجا زندانی بودم. مردان شرور وقتی متوجه شدند خانواده‌ام موضوع گم شدنم را به پلیس خبر داده‌اند، مرا به شهرری برگرداندند و نزدیک یک ساختمان نیمه‌کاره از خودرو بیرون انداخته و متواری شدند. دختر نوجوان ادامه داد: یک زن رهگذر نجاتم داد و مرا به بیمارستان رساند، روز بعد با عمه‌ام تماس گرفتم و از او تقاضای کمک کردم.

وی یادآور شد: دیگر حاضر به بازگشت به خانه پدری‌ام نیستم و از شما می‌خواهم برادرم را نجات دهید.

درپی اظهارات دختر نوجوان و تایید گفته‌های او از سوی عمه‌اش، پرونده در وقت کشیک در اختیار بازپرس حسینی، رئیس شعبه دوم دادسرای شهرری قرار گرفت و با دستور قضایی وی، والدین معتاد و 2 شرور فراری تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند. هنوز از نتیجه پیگیری‌های پلیس گزارشی منتشر نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها