پرستار اوکراینی معمر قذافی که یکی از نزدیک‌ترین افراد به وی به شمار می رفت، گفت: در سه ماه نخست حضورم در لیبی اجازه حضور در کاخ معمر قذافی در طرابلس را نداشتم چون وی از برانگیختن حسادت صفیه فرکش همسرش به شدت می ترسید!.
کد خبر: ۳۹۸۴۹۹

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری اخبار العرب، اوکسانا بالینسکایا‌، پرستار معمر قذافی‌ با اشاره به اینکه در زمان پرستاری از قذافی در رفاه کامل زندگی می کرده است، افزود: 21 ساله بودم که به لیبی رفتم و مانند دیگر پرستاران اوکراینی به خدمت قذافی درآمدم. در آن زمان حتی یک کلمه عربی بلد نبودم و تفاوت میان لبنان و لیبی را نمی دانستم.

وی افزود: البته "پاپکی" ( در زبان روسی به معنای پدر کوچک) با ما بسیار مهربان بود. من هر آنچه نیاز داشتم در اتاقم فراهم کرده بودم به علاوه یک راننده شخصی که همیشه در انتظارم بود.

اوکسانا بالینسکایا‌ با اشاره وسایل استراق سمعی که بصورت آزاردهنده و فراوان در محل اقامتش وجود داشته است، افزود: درماه های نخست حضورم در لیبی اجازه نداشتم  به کاخ نزد قذافی بروم زیرا معمر از اخلاق صفیه فرکش به خوبی اطلاع داشت و می‌ترسید که با دیدن من حسادت و تعصب زنش برانگیخته شود!.

اوکسانا گفت: اما بعدها دیگرمشکلی وجود نداشت و من به راحتی به قصر رفت و آمد می کردم تا از "پاپکی" مراقبت و پرستاری کنم!.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها