نماینده گرمی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با هیئت دولت، گفت: این جلسه در فضای صمیمانه انجام شد و دو طرف بعد از تبریک فرا رسیدن سال نو به بیان نقطه نظرات خود در رابطه با مسائل روز کشور پرداختند.
کد خبر: ۳۹۳۳۱۲

"ولی اسماعیلی" در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به جلسه عصر امروز تعدادی از نمایندگان با رئیس جمهور، گفت: این جلسه در فضایی کاملا دوستانه و صمیمانه برگزار شد و دو طرف به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با مباحث مختلف کشور پرداختند.

نماینده مردم گرمی افزود: در دیدار نوروزی نمایندگان مجلس با رئیس جمهور، "حسین ابراهیمی" نماینده بیرجند و درمیان در رابطه با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و تعامل دولت و مجلس  و "سیدشهاب الدین صدر" نایب رئیس مجلس در رابطه با همکاری با کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی برای فعالیت هر چه بهتر این کمیسیون در سال جهاد اقتصادی از طرف نمایندگان مجلس صحبت کردند.

وی خاطر نشان ساخت: در انتهای جلسه نیز "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور با تبریک فرا رسیدن سال نو به نمایندگان مجلس به بیان دیدگاه‌های دولت در زمینه وضعیت اقتصادی کشور و بی‌نتیجه ماندن تحریم‌های بین‌المللی سخن گفت و رشد اقتصادی کشور کاهش نرخ بیکاری  افزایش سرمایه‌گذاری خارجی و اجرای لایحه هدفمند سازی یارانه‌ها را نشان دهنده شکست تحریم‌ها عنوان کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: دیدار نوروزی نمایندگان مجلس با رئیس جمهور موجب بهتر شدن تعامل دولت و مجلس و شروع دور جدیدی از فعالیت‌های زیر بنایی در سال جهاد اقتصادی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها