رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به ژنرالها و فرماندهان نظامی کشورهای مسلمان هشدار داد در مقابل خواسته های به حق ملتهایشان نایستند .
کد خبر: ۳۸۶۶۰۹

به گزارش ایرنا، سرلشگر بسیجی سیدحسن فیروز آبادی روز شنبه در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به تحولات منطقه و نقش نظامیان و فرماندهان کشورها در انقلاب های مردمی افزود : ژنرالها و فرماندهان کشورهای اسلامی باید سلاحهای خود را برای حفاظت از مرزها و جلوگیری از نفوذ دشمنان استکباری و رژیم صهیونیستی بکار گیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به فرماندهان نظامی کشورهای مسلمان که ملتهای آنها برای کسب آزادی و مردم سالاری و استقلال به حرکت در آمده اند، گفت: به عنوان یک برادر و همکار به شما اخطار می کنم از سرنوشت ژنرالهای معدوم شده پس از انقلاب اسلامی و ژنرالهای رژیم سرنگون شده صدام در عراق درس بگیرید به این سرنوشت شوم بیاندیشند و با ملتهای خود درگیر نشوید.

وی با اشاره به رابطه ارزشمند نیروهای مسلح کشورهای اسلامی به عنوان فرزندان این ملتها ، اظهار داشت : اکنون که ملتهای اسلامی در کشورهای منطقه به حرکت در آمده و خواهان استقلال، آزادی و مردم سالاری اسلامی هستند، بجا است که ارتش ها و نظامیان این کشور ها نیز به حمایت از حرکت های مردمی برخیزند و خود را با آنها هماهنگ کنند.

فیروز آبادی افزود: ژنرالهایی که می خواهند به کشورشان کمک کنند و از تمامیت ارضی و خاک خود در این برهه دفاع و آن را حفظ کنند، باید بدانند که حرکت مردم در کشورهای اسلامی یک حرکت سیاسی مقطعی و بی ریشه نیست.

وی با بیان این که طی سی سال گذشته دلهای این ملتها با فرهنگ، استقلال و آزادی و به تعدادی روزهای عمرشان با شعار قرآن کریم و ندای الله اکبر، لااله الا الله و محمد رسول الله پیوند خورده است، گفت: این ملتها را نمی توان و نمی شود با گلوله متوقف کرد.

به گفته وی هیچ ارتشی راهبردها،دکترین ها ، طرح ریزیهای اساسی و تجهیز نظامی خود را برای مقابله با ملت طراحی نکرده و نخواهد کرد ، مگر ارتش رژیم اشغالگر قدس که همچون غده سرطانی فلسطین را به اشغال در آورده است.

فیروز آبادی، افزود: ارتش رژیم اشغالگر قدس متناسب با مبارزه و مقابله با مردم مظلوم و ساکنان واقعی فلسطین اشغالی طراحی و تجهیز شده است.

رییس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به نقش و اهمیت تصمیم گیری صحیح و راهبردی، تصمیم گیری بر مبنای قرآن و اسلام را تنها راه فلاح و موفقیت در عمل دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران همه کشورها را آزاد و مستقل و زیر پرچم خودشان می خواهد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها