دفتر تحکیم وحدت دربیانیه‌ای اعلام کرد:

موسوی و کروبی مسئول‌حوادث اخیر

دفتر تحکیم وحدت در محکومیت حوادث اخیر فتنه گران بیانیه ای تحلیلی صادر کرد و در این بیانیه موسوی و کروبی را به دلیل زمینه سازی برای حوادث روز 25 بهمن مسئول دانست.
کد خبر: ۳۸۵۷۴۴

به گزارش واحد مرکزی خبر ، متن بیانیه به این شرح است: در شرایطی که ندای انقلاب اسلامی و آرمانهای خمینی کبیر در سراسر دنیا به ویژه در خاورمیانه طنین انداز شده است و می رود که پرچم عدالت ، توحید و بیداری اسلامی همه قله های جهان را فتح نماید، استکبار و سلطه جهانی نقشه ای دیگر طراحی نمودند. ایران اسلامی که امروز الهام بخش و منادی اسلام انقلابی و رهایی بخش مستضعفین عالم از چنگال مستکبرین و سلطه جویان می باشد به واقع ام القری و مرکز فعال و پویای انرژی آفرین برای حرکتهای آزادیبخش در سراسر جهان اسلام و بلکه دنیا است .

مستکبرین عالم چند وقتی است که با قیام ملت های مسلمان در سراسر کشورهای اسلامی و عربی مواجه شدند. امروز ملت های مسلمان منطقه خسته از خیانت های سران وابسته و فاسد خود و رنجور از حقارت هایی که چندین دهه بر آنها به نامهای گوناگون چون سازش بر آنها روا داشته اند، قیام کرده اند. پس از تحولات تونس و سرنگونی مبارک امروز می رود که بیداری اسلامی کاخهای لرزان و عنکبوتی رژیم های فاسد منطقه در اردن ، یمن ، الجزایر ،‌ عربستان و ... را سرنگون نماید.

مستکبرین و چپاولگران عالم خوب می دانند که قیام امروز ملتهای مسلمان منطقه بر اثر الهام بخشی انقلاب اسلامی ایران می باشد. امریکا ، انگلیس و اسراییل می دانند که مرکز هدایت معنوی همه انقلاب های منطقه جز انقلاب حضرت امام خمینی (ره) نمی باشد. امروز همه غارتگران عالم متوجه شده اند که استقامت 33 ساله جمهوری اسلامی بر اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی این نظام را تبدیل به اسوه و الگویی مناسب در پیش چشمان ملتها نموده است.

عمده تلاشهای مستکبرین عالم پس از پیروزی انقلاب اسلامی استحاله درونی انقلاب اسلامی و تبدیل جمهوری اسلامی به یک جمهوری اسلامی صوری و تقلبی بوده است. تلاش برای استحاله نظام از هویت های واقعی خود با ترویج روحیات دنیاطلبی و اشرافی گری در دوران به اصطلاح سازندگی و حاکمیت بخشی به گفتمان سکولار و غربگرا در دوران به اصطلاح اصلاحات ادامه یافت.

پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم نیز جریان فاسد، وابسته و غربگرایی که حاضر به پذیرش جمهوریت ورای مردم نبود با اسم رمز "تقلب" فتنه ای را در این کشور ایجاد نمود که یکی از اهداف و نتایج اصلی آن درگیر نمودن انقلاب اسلامی به مسایل داخلی و تنزل آن از نقش فعال و الهام بخش در سطح جهان اسلام بود.

فتنه 88 با هوشیاری ، درایت و زعامت حضرت امام خامنه ای و حضور ملت مسلمان و انقلابی ایران چنان در نهم دی ماه و 22 بهمن ماه نقش بر آب شد که آمرین خارجی فتنه همه امید خود را از مترسکان داخلی خود بریدند. اما به نظر می رسد با همه ضعف و ذلتی که جریان فتنه دچار شده است امریکا و اسراییل به امید کم سو نمودن خورشید بیداری اسلامی در ایران دست به دامان مطرودین ملت و ورشکستگان سیاسی فتنه سال پیش شده اند.

سران فتنه (طلحه و زبیر زمانه) امسال نیز همچون فتنه سال 88 با فضاسازی و اقدامات خود زمینه را برای حضور عوامل ضد انقلاب، منحرفین ، منافقین و سلطنت طلبها فراهم نمودند. سال گذشته نیز که همه عاشقان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان سرمست از شیرینی حضور چهل و چهار میلیونی ملت انقلابی ایران بودند. نقشه های شوم آمرین خارجی فتنه و دلهای آکنده از جاه طلبی و قدرت طلبی سران فتنه و پر از حقد و کینه خواص همراه فتنه، طعم شیرین این پیروزی را در کام طرفداران انقلاب تلخ نمود.

22 بهمن امسال برای همه ایرانیان رنگ و بویی دیگر داشت انقلاب مردم مصر، تونس، اردن و یمن علاوه بر آنکه برای ملت مسلمان یادآور پیروزی انقلاب در سال 1357 بود در 22 بهمن 1389 مردم و ملت ایران نتیجه و ثمره همه تلاش ها و استقامت ها و باور وعده های الهی را می دیدند ، 22 بهمن امسال به گواه همه ناظران و رسانه های مستقل جلوه یکی از باشکوهترین حضور ملت بود.

متاسفانه هنوز چند روزی از شیرینی حضور حماسی مردم و ملت در شکرگزاری نعمت انقلاب اسلامی و حمایت از ملت مصر وتونس نگذشته بود که همچون سال پیش با هماهنگی موسوی و کروبی به عنوان عوامل اصلی فتنه با روسای آمریکایی و اسراییلی خود، عده معدودی فریب خورده و بی بصیرت به همراه تیم های هماهنگ شده منافقین روز دوشنبه بعد از ظهر در تهران ایجاد آشوب نمودند.

منافقین و سلطنت طلب ها به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس و با حمایت رسانه های غربی و عربی مدافع مبارک در چند نقطه از شهر تهران اغتشاش ایجاد می کنند. افرادی که بزرگترین جرم وجنایت جمهوری اسلامی در این سالها را پایبندی به آرمان های اصیل امام راحل در دفاع از ملت های مظلوم لبنان و فلسطین می دانستند. دیروز با فراموشی پیشینه و اندیشه خود در قالب مدافعین سرسخت ملت مصر و تونس ظاهر شده اند.

وا عجبا که در تجمعات چند ده نفری فریب خوردگان منافقین، تنها شعاری که دیروز به گوش نمی رسید حمایت از ملت مصر و تونس بود. این جماعت قلیل در روز 25 بهمن که راه خود را از اقیانوس ملت ایران در 22 بهمن جدا نموده اند مطمئنا سرنوشتی جز ذلت و خواری نخواهند داشت. متاسفانه فرصت سازی و زمینه سازی مجدد موسوی و کروبی با همراهی عناصر وابسته به منافقین و سلطنت طلب ها و با حمایت رسانه های آمریکایی و انگلیسی و عربی هدفی جز به حاشیه راندن قیام ملت های مصر و تونس را نداشت. آمرین خارجی و فتنه گران داخلی نیز که از قیام ملت های منطقه سرگردان و مبهوتند بهترین راه را حمله و تهاجم به مرکز فرماندهی بیداری اسلامی می دانند.

بیزاری مردم و ابراز نفرت از سران فتنه و آمرین خارجی آنها در دیروز بهترین نشانه از شکست نقشه اسراییلی- آمریکایی در حمله به مرکز فرماندهی و هدایت گر بیداری اسلامی بود.

لعنت خدا بر سران فتنه که در این انقلاب حتی یک سیلی نیز نخورده اند ولی همه آبرو و حیثیتی را که به خاطر امام(ره) و شهدا یافته اند به پای منافع و نقشه های آمریکا، انگلیس و اسراییل می ریزند و برای اجرایی شدن اهداف مستکبران عالم زمینه چینی می نمایند.

بنابر اخبار، در آشوب ها و اغتشاش برنامه ریزی شده دیروز تهران که با هماهنگی اجرایی منافقین انجام شده بود متاسفانه به دلیل تیراندازی تیم های منافقین یک کشته و چند مجروح داشته است. قطعا علاوه بر مسئولیت منافقین و سرکرده های خارجی آنها در خون این جوان، موسوی و کروبی نیز به دلیل زمینه سازی برای چنین اتفاقاتی مسئول هستند. و قطعا در محضر حق تعالی خون این جوان به تمامی ظلم ها و جنایت هایی که در فتنه 88 در حق ملت، امام راحل(ره) و شهدا نموده اند اضافه خواهد شد.

در پایان اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) ضمن محکوم نمودن حوادث و آشوب های روز 25 بهمن تهران، به همه فتنه گران و منافقین هشدار می دهد ملت مسلمان و انقلابی ایران به ویژه دانشجویان انقلابی اجازه نخواهند داد نقشه های نوشته شده در نیویورک و لندن با اجرای شما در تهران پیاده شود.

جنبش دانشجویی همراه اقیانوس ملت با هشیاری کامل گوش به فرمان امام خامنه ای در صحنه حاضر خواهد بود و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها