فرمانده انتظامی پاکدشت:

باند وحشت منهدم شد

ماموران پلیس شهرستان پاکدشت، یکی از اراذل و اوباش سابقه‌داری که با تشکیل باند گسترده شرارت و قاچاق موادمخدر، آسایش شهروندان را سلب کرده بود، دستگیر کردند.
کد خبر: ۳۸۱۷۹۲

به گزارش ایسنا، سرهنگ ضیاالدین زنده‌شو، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت درتشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی برانجام اقدامات شرورانه فردی در شهرستان پاکدشت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت‌عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده دریافتند که یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار با تشکیل باندی متشکل از نوجوانان و جوانان بدون سرپرست و با اجیر کردن آنان اقدام به شرارت، مزاحمت و توزیع گسترده مواد مخدر در سطح شهرستان می‌کند.

زنده‌شو ادامه داد: اعضای این باند با استفاده از موتور برای مشتریان خود موادمخدر برده یا با پرسه‌زنی و تردد در حوالی مدارس دخترانه و پسرانه ضمن ایجاد مزاحمت، اقدام به فروش مواد مخدر نیز می‌کردند.

فرمانده انتظامی پاکدشت تصریح کرد: این باند در غیرانسانی‌ترین و شرورانه‌ترین اقدام خود با تامین هزینه روزانه مواد مخدر تعدادی از نوجوانان، آنان را در قاچاق و فروش مواد مخدر بکارگیری کرده و با حبس و شکنجه نوجوانان، رعب و وحشت را در محل ایجاد می‌کردند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل پاتوق‌های متهم، او را به همراه دو نوچه‌اش دستگیر و در بازرسی از پاتوق این متهمان مقادیری موادمخدر آماده ‌فروش و ادوات بسته‌بندی و استعمال مواد را کشف و ضبط و دو دستگاه موتورسیکلت را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در خاتمه بیان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و مزاحمان را نداده و با این افراد به صورت جدی و قاطع برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها