صداوسیمای مرکز خلیج فارس تولید می کند

ساخت انیمیشن پاکا برای حفظ محیط زیست

مجموعه انیمشین «پاکا» در 26 قسمت 8 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی مازیار محمدی نژاد در واحد انیمیشن صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در حال ساخت است.
کد خبر: ۳۷۸۱۲۱

به گزارش ایسنا، انیمیشن «پاکا» داستان پسربچه‌ای به نام دارا است که تعطیلات نوروز را به همراه عمویش در روستایی کوچک واقع در حاشیه جنگل‌های حرا در ساحل جزیره قشم می‌گذراند و هردوی آنها برای اولین بار است که به روستا می‌روند و به زندگی در دل طبیعت عادت ندارند و با انجام رفتارهای غلط، مشکلات زیادی برای طبیعت ایجاد می‌کنند و خود نیز دچار مشکلات زیادی می‌شوند.

عمو هم که بر خلاف انتظار چندان آدم خردمندی نیست گاهی پا به پای برادرزاده‌اش دسته گل به آب می‌دهد که این موضوع موقعیت‌های طنزی را ایجاد می‌کند. پاکا شخصیتی فانتزی که نماد طبیعت است وارد زندگی آنها می‌شود و در مقابل کار بد آنها می‌ایستد و اجازه صدمه زدن و تخریب به محیط زیست رانمی دهد.

روابط عمومی صداوسیمای مرکز خلیج فارس گزارش داد: این انیمیشن با هدف علاقمند کردن مخاطب به محیط زیست، شناخت محیط زیست بومی جنوب ایران و یادآوری ارزش حفظ و نگهداری محیط زیست در دست تهیه است و برای جذابیت بصری در آن از تکنیک دو بعدی استفاده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها