بازی های آسیایی گوانگجو

راحله آسمانی مدال نقره گرفت

عضو تیم ملی تکواندو بانوان ایران با شکست در دیدار فینال برابر حریف کره ای به مدال نقره شانزدهمین دوره بازی های آسیایی دست پیدا کرد.
کد خبر: ۳۶۷۷۳۱

به گزارش مهر ، راحله آسمانی تکواندوکار وزن پنجم تیم ملی بانوان ایران ظهر امروز به وقت تهران در فینال این وزن به مصاف «یون سیل» از کره جنوبی رفت و با شکست برابر این کره ای به مدال نقره دست یافت. در این مبارزه نماینده تکواندو کشورمان با نتیجه 14 بر 2 نتیجه را به حریف واگذار کرد.

راحله آسمانی در گروهی به دیدار فینال راه یافت که 12 تکواندوکار حضور داشتند و آسمانی توانست برای نخستین بار به فینال این مسابقات راه پیدا کند اما نتوانست به مدال طلا دست پیدا کند.

دومین طلای بانوان هم از دست رفت

بانوی تکواندوکار کشورمان در وزن 67- کیلوگرم با شکست برابر حریف چینی به مدال نقره بازیهای آسیایی دست پیدا کرد.

 دیدار فینال وزن 67- کیلوگرم رقابتهای تکواندو بانوان در شانزدهمین دوره بازی های آسیایی بعدازظهر امروز به وقت تهران بین پریسا فرشیدی از ایران و «یون فی» از چین برگزار شد که نماینده کشورمان با نتیجه 4 بر 2 مبارزه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

پریسا فرشیدی تکواندوکار وزن 67- کیلوگرم کشورمان که مدال برنز خود را مسجل کرده بود با برتری برابر «آیت موخامبتووا» نماینده قزاقستان راهی مسابقه فینال شد. فرشیدی در جدول بازی ها بدون انجام مبارزه راهی مرحله نیمه نهایی شد و مدال برنز خود را قطعی کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها