وزیر اطلاعات از شناسایی عاملین حادثه تروریستی مهاباد خبر داد.در حادثه انفجار تروریستی روز گذشته در مهاباد 11 زن و کودک به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۳۵۴۸۷۶

به گزارش فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پشت‌ پرده حادثه تروریستی روز گذشته در مهاباد، اظهار داشت: حادثه مهاباد همانند بقیه حوادثی است که استکبار برای رسیدن به هدف شوم از بین بردن وحدت شیعه و سنی طراحی می‌کند، به ویژه در شهری مثل مهاباد و در روزی که رژه برای هفته دفاع مقدس در حال اجرا است.

وی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی‌های لازم برای هوشیاری دستگاه‌های مختلف در مورد حادثه تروریستی مهاباد انجام شده است، گفت: ما هم اطلاع‌رسانی‌‌هایی که در این راستا باید صورت می‌گرفت برای دستگاه‌های مختلف انجام دادیم تا نسبت به این حوادث هشیار باشند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: البته در این حادثه زحمات و هوشیاری‌های خوبی وجود داشت اما با این حال استکبار کار خود را انجام می‌دهد و به طراحی توطئه‌ها می‌پردازد.

وی به هویت و وضعیت شناسایی عاملان حادثه تروریستی مهاباد اشاره کرد و افزود: به هر حال مجموعه‌ای که این حرکت را انجام داده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شده‌اند.

مصلحی خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی به برکت خون شهدایی که جانشان در این حادثه فدا شد در هفته دفاع مقدس عاملین این حرکت را به سزای عملشان برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها