المپیک نوجوانان - سنگاپور

تیم فوتبال دختران ایران صعود کرد

دختران نوجوانان ایران با توجه به برتری تیم دختران ترکیه مقابل گینه نو به عنوان تیم دوم گروه A مسابقات فوتبال بازی‌های المپیک نوجوانان به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کردند.
کد خبر: ۳۴۷۲۴۹

به گزارش مهر ، مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال المپیک نوجوانان امروز چهارشنبه در ورزشگاه جلان بسار سنگاپور با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های ترکیه و گینه نو از گروه A مسابقات پیگیری شد. در این بازی تیم ترکیه موفق شد با نتیجه 4 برصفر حریف نه چندان مطرح خود را از پیش رو بردارد و به عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله دوم صعود کند.

بدین ترتیب تیم فوتبال دختران نوجوان کشورمان با توجه به سه امتیازی که در دیدار با گینه کسب کردند به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال المپیک نوجوانان صعود کردند.

تیم فوتبال دختران کشورمان روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه جلان بسار به دیدار تیم اول گروه B خواهند رفت که به احتمال فراوان یکی از دو تیم شیلی یا ترینیداد و توباگو خواهند بود.

جدول رده بندی نهایی گروه A مسابقات فوتبال المپیک سنگاپور به شرح زیر است:

1- ترکیه 6 امتیاز - تفاضل گل 6+، 2- ایران 3 امتیاز - تفاضل گل 1-، 3- گینه نو بدون امتیاز - تفاضل گل 5-

نخستین دوره بازی های المپیک نوجوانان با حضور 3600 ورزشکار 14 تا 18 سال از 204 کشور جهان در 26 رشته ورزشی  از تاریخ 24 مرداد ماه آغاز و 4 شهریور ماه به پایان می‎رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها