3 شرور که زن جوانی را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده بودند ، پس از آزار و اذیت زن مسافر و سرقت زیورآلات ، او را در بیابان‌های اطراف ورامین رها کردند.
کد خبر: ۳۲۶۶۹۲

به گزارش جام‌جم، زن جوان در حاشیه خیابان در انتظار وسیله نقلیه‌ای بود تا عازم شهرری شود که یک خودروی پراید نقره‌ای رنگ مقابل او متوقف شد. وی به تصور این‌که خودرو مسافربر است، سوار شد و کمی بعد، 2 مرد جوان نیز سوار خودرو شدند.

2 مرد مسافر ، دقایقی پس از سوار شدن، با تهدید چاقو زن مسافر را ربوده و با انتقال به خانه‌ای در ورامین، پس از آزار و اذیت و سرقت زیورآلات او را به بیابان‌های اطراف ورامین برده و با رها کردن وی، متواری شدند.

درپی این اقدام تبهکارانه، زن جوان با حضور در دادسرا شکایتی را مطرح کرد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ورامین قرار گرفت.

سرهنگ قاسم‌آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در این باره گفت: با تحقیق مقدماتی از زن شاکی و چهره‌نگاری از متهمان، در مرحله بعدی محدوده جغرافیایی محلی که زن جوان به آنجا منتقل شده بود، شناسایی شد و تصاویر چهره‌نگاری شده نیز در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفت.

دستگیری

رئیس پلیس ورامین تصریح کرد: چند روز پس از طرح شکایت، کارآگاهان پلیس آگاهی هنگام گشتزنی در اطراف محل جرم با مشاهده یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای‌رنگ آن را متوقف و با توجه به شباهت تصویر چهره‌نگاری شده با راننده، وی را دستگیر و به پلیس آگاهی ورامین منتقل کردند. با دعوت از شاکی، وی متهم را شناسایی کرد که در ادامه مشخص شد محل سکونت این متهم، همان مکانی است که زن جوان به آنجا منتقل شده است.

سرهنگ قاسم‌آبادی افزود: این متهم به نام بخشعلی (34 ساله) پس از مشاهده دلایل و مدارک جمع‌آوری شده اعتراف کرد، زن جوان را در پوشش مسافر سوار خودرو کرده سپس در تماس تلفنی با 2 همدستش، آنها را نیز در طول مسیر سوار خودرو کرده‌اند.

اعتراف

متهم اضافه کرد: پس از انتقال زن جوان به خانه و آزار واذیت وی 120 هزار تومان پول نقد، 6 عدد النگو و یک جفت گوشواره او را سرقت کرده و سپس با رها کردن وی در بیابان‌های اطراف، متواری شده‌اند.

رئیس پلیس ورامین افزود: پس از اعترافات متهم، بلافاصله 2 همدست وی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

با اعتراف متهمان به جرم سیاه، هر 3 نفر با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند تا به پرونده اتهامی آنها بزودی در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با هشدار به مردم بویژه خانم‌ها توصیه کرد برای تردد در سطح شهر از سوار شدن به خودروهای شخصی خودداری کرده و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، زیرا بی‌توجهی به هشدارهای پلیسی و اعتماد به خودروهای مسافربر شخصی مشکلات بسیار جدی برای خانم‌ها ایجاد می‌کند که نمونه آن را در این پرونده شاهد هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها