با استقرار هوای سرد و بارش برف

اردبیل زمستانی شد

استقرار هوای سرد و مه آلود همراه با ریزش خفیف برف از عصر چهارشنبه حال و هوای زمستانی را به اردبیل و قسمت وسیعی از این استان بازگردانده است.
کد خبر: ۳۲۴۴۸۰
به گزارش ایرنا، ساکنان اردبیل که ازشامگاه سه شنبه با ریزش هوای سرد از عرضهای شمالی شاهد آسمان تمام ابری هستند، از دقایقی قبل ریزش پراکنده و خفیف برف را در این هنگام از سال تجربه می کنند.

وزش باد با بیشینه سرعت 54 کیلومتر در ساعت ازسمت شمال شرقی همراه با ریزش برف جلوه هایی از فصل زمستان را در اردبیل به تماشا گذاشته و در صورت شدت یافتن بارش برف، وقوع پدیده کولاک در گذرگاههای منطقه دور از انتظار نمی باشد.

ایستگاه مرکزی هواشناسی اردبیل دمای هوا را در ساعت 18 و 30 دقیقه شامگاه چهارشنبه صفر درجه سلسیوس (سانتیگراد) و بیشینه میزان رطوبت هوا را صد در صد ثبت کرده است.

از شهرستانهای نیر، نمین، سرعین و مشگین شهر هم استقرار هوای سرد و ریزش متناوب و خفیف برف و باران گزارش شده است.

کارشناسان هواشناسی اردبیل پیش بینی کرده اند به لحاظ شدت یافتن ریزش هوای سرد از عرضهای شمالی به منطقه دمای هوا به شدت سرد و در نقاط سردسیر ریزش برف و در شهرستانهای گرمسیر باران خواهد بارید.

براساس اعلام این کارشناسان آسمان تمام ابری و مه آلود همراه با ریزش برف و باران و وزش باد تا روز جمعه در استان اردبیل ادامه می یابد.

اردبیل به ویژه مرکز استان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و طبیعی و قرار گرفتن در مسیر سامانه ها و جریانهای جوی گوناگون از وضعیت هوایی و اقلیمی بسیار متغیر و متفاوتی در مقایسه با اکثر نقاط کشورمان برخوردار می باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها