والدین معتاد به خاطر شکنجه کودک 4 ساله خود در یکی از محله‌های شهرستان بیرجند دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۰۵۳۲۲

به گزارش «جام‌جم» چند روز پیش مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان بیرجند گفت: زوج همسایه‌ام کودکان خود را شکنجه می‌کنند، به طوری که یکی از فرزندان آنها پس از شکنجه بیهوش شده است.

به دنبال این تماس مردمی، ماموران پلیس طی هماهنگی قضایی به محل حادثه در یکی از محله‌های بیرجند اعزام شدند آنها پس از ورود به خانه مشاهده کردند زن و مرد صاحبخانه در حال استعمال مواد مخدر هستند و صدای ناله‌های چند کودک از یکی از اتاق‌ها شنیده می‌شود.

به این ترتیب ماموران در بازرسی از اتاق‌های خانه متوجه شدند 4 دختر و پسر در یکی از اتاق‌ها محبوس شده و گریه می‌کنند و یکی از آنها که دختر 4 ساله‌ای است، بیهوش شده است.

ماموران پس از تماس با اورژانس، دختر 4 ساله به نام سکینه را به یکی از مراکز درمانی منتقل کردند که وی با تلاش پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت. 3 خواهر و برادر وی نیز به اداره بهزیستی انتقال یافتند و والدین آنها به پلیس آگاهی شهرستان بیرجند منتقل شدند.

دختر 4 ساله به دفعات کتک‌خورده بود

تیم پزشکی هنگام بررسی وضعیت این کودک، متوجه شدند روی دست و پا و صورتش آثار کبودی و سوختگی و روی دندان‌های او آثار شکستگی وجود دارد و این کودک بارها شکنجه شده است.

با مشخص شدن این موضوع، ماموران به تحقیق از والدین کودک آسیب‌دیده پرداختند که آنها اظهارات متناقضی را بیان کرده و هرگونه شکنجه سکینه 4 ساله را انکار کردند.

در حالی که این زوج معتاد همچنان کودک‌آزاری را انکار می‌کردند، ماموران به تحقیق از 3 فرزند دیگر آنها پرداختند که معلوم شد، آنها هم از سوی والدین معتاد خود مورد کودک‌آزاری قرار گرفته‌اند.

4 کودک در دام والدین سنگدل

یکی از این کودکان در اظهاراتش به پلیس گفت: پدر و مادرم معتاد هستند. آنها هر وقت موفق به تهیه مواد مخدر نمی‌شدند، من و سه خواهر و برادر دیگرم را بشدت کتک می‌زدند و با سیخ دست و پاهایمان را می‌سوزاندند و تهدید می‌کردند، اگر ماجرا را به همسایه‌ها یا اقوام اطلاع دهیم، دوباره ما را شکنجه خواهند کرد و بناچار از ترس جانمان و کتک نخوردن سکوت می‌کردیم. والدینمان برای ترساندن ما، خواهر کوچکمان (سکینه)‌ را بارها شکنجه می‌دادند.

وی ادامه داد: پدر و مادرمان ما را مجبور می‌کردند هرازگاهی از قاچاقچیان موادمخدر برای آنها تریاک بخریم و اگر به خواسته آنها عمل نمی‌کردیم، خواهر کوچکمان سکینه را کتک می‌زدند و بناچار برای نجات جان او از قاچاقچیان برای آنها موادمخدر می‌خریدیم.

شکنجه خواهر در مقابل دیدگان بچه‌ها

این کودک در ادامه اظهاراتش به پلیس گفت: والدین معتادمان به التماس‌های ما توجه نمی‌کردند و بارها ما را کتک می‌زدند. خواهر کوچک‌ترم علاقه بسیاری به مادرمان داشت؛ ولی او حاضر به پذیرش او نبود و وی را کتک می‌زد و هرازگاهی هم موادمخدر به او می‌داد تا خواهرم آرام بگیرد و صدای ناله و گریه‌هایش را همسایه‌ها نشنوند.

وی تاکید کرد: دیگر نمی‌خواهیم نزد آنها بازگردیم، دیدن دوباره آنها یعنی دوباره کتک خوردن و شکنجه شدن.

ماموران به تحقیق از خواهر و برادر دیگر وی پرداختند که آنها هم گفته‌های برادر خود را تایید کردند. بنابراین گزارش، با ثبت اظهارات این کودکان، تحقیقات ویژه‌ای از زوج معتاد آغاز شده است تا ابعاد مختلف این پرونده مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها