ربودن 17 دختر خردسال

شیطان ، محاکمه شد

تبهکاری شیطان ‌صفت که با ربودن 17 دختر، موجب ناامنی برای مردم منطقه ورامین شده بود، روز گذشته به صورت ویژه در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
کد خبر: ۲۹۹۶۵۴

به گزارش «جام‌جم» از زمستان سال 86 چندین فقره شکایت در دادسرای ورامین مطرح بود که نشان می‌داد یک تبهکار با پرسه‌زدن در محل‌های خلوت و ربودن دختربچه‌های ورامین و ایجاد رعب و وحشت برای آنها، اقدام به انتقال دختران خردسال به باغ‌های متروکه کرده و پس از آزار و اذیت ، آنها را در محل رها کرده و متواری می‌شود.

با مطرح شدن این شکایت‌ها بازپرس شعبه دوم دادسرای ورامین دستور ویژه‌ای را برای پیگیری و تحقیق در این زمینه صادر کرد و با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و تحقیق از شاکیان خردسال، مشخص شد مرد تبهکارکه چشم‌های آبی و موهای جوگندمی دارد با کمین در محله‌‌های خلوت و ربودن دختران خردسال، از آنها هتک‌حرمت می‌کند.

افزایش شکایت‌ها

در حالی که تحقیقات گسترده در این ارتباط ادامه داشت، ماموران متوجه شدند متهم همچنان در محله‌های خلوت به اعمال شیطانی خود ادامه می‌دهد، به طوری که در اندک زمانی، شکایت‌‌ها یکی پس از دیگری به دادسرا ارسال شد و اوراق پرونده حاکی از 17 فقره شکایت علیه شیطان فراری بود.

گزارش حاکی است در‌حالی‌که تحقیقات گسترده در این ارتباط ادامه داشت، ماموران متوجه شدند یک دختر 9 ساله هنگام عزیمت به مدرسه از سوی متهم ربوده شده، اما با فریادهای کمک‌خواهی دختربچه، او را از ترس رها کرده است.

با جمع‌بندی شکایت شاکیان و چهره‌نگاری از متهم تبهکار سرانجام ماموران این فرد را شناسایی کردند و با تحت کنترل قراردادن محل‌های رفت و آمد متهم سرانجام وی را که با حضور در یک آرایشگاه قصد تغییر چهره داشت، دستگیر کردند.

با مشخص شدن هویت متهم به نام امیر 25 ساله - وی ابتدا منکر آزار و اذیت دختران خردسال شد، اما پس از دعوت از شاکیان که در میان آنها چند دختر جوان با میانگین سنی 14 تا 20 سال نیز مشاهده می شد وی زبان به اعتراف گشود و پرده از اعمال ننگین و غیرانسانی خود برداشت.

اعتراف

متهم خود را کارگر سیمکش ساختمان معرفی کرد و گفت: پس از کمین در محله‌های مختلف و ربودن دختران خردسال و چند دختر جوان از آنها هتک حرمت می‌کردم و زمانی که متوجه شدم پلیس آگاهی ورامین در تعقیب من است، با حضور در آرایشگاه قصد رنگ کردن موها و تغییر چهره‌ام را داشتم که دستگیر شدم.

پس از ثبت اعترافات، بازپرس شعبه دوم دادسرای ورامین قرار مجرمیت متهم را صادر کرد و پرونده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد .

گزارش خبرنگار جنایی ما حاکی است، روز گذشته پرونده به صورت ویژه روی میز قاضی تردست رئیس شعبه 74 دادگاه کیفری و 4 مستشار این دادگاه قرار گرفت تا درخصوص اقدام تبهکارانه این متهم شیطان‌صفت تصمیم‌گیری شود.

در این محاکمه ابتدا نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست برای مرد متهم درخواست مجازات کرد؛ اما در ادامه و پس از تحقیق از متهم، وی خود را بی‌گناه معرفی کرد و گفت: پلیس به اشتباه مرا دستگیر کرده و اعترافات قبلی خود را نیز قبول ندارم؛ زیرا تحت فشار قرار داشتم.

با اعترافات متهم و وکیل مدافع وی، 5 قاضی شعبه 74 دادگاه کیفری وارد شور شدند تا حکم قانونی شیطان را صادر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها