اعتراف متهم در مقابل بازپرس

رابطه‌ پنهانی ، جنایت را رقم زد

مردی که متهم است در پی ارتباط پنهانی با زنی جوان اقدام به قتل همسر وی کرده در مقابل بازپرس ویژه‌ قتل تهران به جنایت خود اعتراف کرد.
کد خبر: ۲۹۵۹۴۶

 به گزارش ایسنا، ساعت 6:30 بامداد شنبه ‌30 آبان ماه سال جاری ماموران کلانتری ‌108 نواب طی تماسی با قاضی محمدحسین شاملو بازپرس کشیک قتل پایتخت وی را در جریان به قتل رسیدن فردی مجهول‌الهویه در خیابان هاشمی قرار دادند که بلافاصله بازپرس جنایی در راس اکیپی تخصصی از عوامل بررسی صحنه جرم در محل جنایت حضور یافت و تحقیقات خود را آغاز کرد.

در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که این جوان به وسیله وارد آمدن جسم نوک تیز به ناحیه پشت گردنش از پای درآمده است.

به دنبال صدور دستورات قضایی لازم از سوی بازپرس ویژه‌ قتل تهران و آغاز تلاش‌های کارآگاهان اداره‌ دهم آگاهی برای شناسایی و بازداشت عامل جنایت ، روز گذشته زنی جوان به اداره‌ آگاهی مراجعه و با احراز هویت مقتول خود را همسر وی معرفی کرد.

با توجه به بررسی‌های فنی ماموران آگاهی و برانگیخته شدن ظن بازپرس جنایی تهران به زن جوان دستور تحقیق از وی صادر شد و این زن روز گذشته با حضور در شعبه‌ اول بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به سوالات قاضی شاملو پاسخ داد.

پس از حدود یکساعت بازجویی‌های فنی نهایتا زن جوان به نام رویا لب به اعتراف گشود و پرده از راز به قتل رسیدن همسرش برداشت.

وی شخصی ‌28 ساله به نام امین را عامل قتل همسرش معرفی کرد و گفت: حدود شش ماه قبل با امین که یک بوتیک در خیابان رودکی دارد آشنا شدم و از آنجا که از زندگیم راضی نبودم تصمیم گرفتم ارتباطم را با این جوان ادامه دهم.

این زن اضافه کرد: ازدواج من با همسرم کاملا اجباری بود و مدام با هم درگیر بودیم. همین نارضایتی موجب شد که از ارتباط برقرار کردن با فرد دیگر استقبال کنم. ارتباط ما با هم ادامه داشت تا اینکه همسرم متوجه شد و یکبار هم با امین درگیر شد. اما روز حادثه ساعت خروج همسرم از خانه را به امین اطلاع دادم و او در حالی که در نقطه‌ای کمین کرده بود از پشت سر به زاهد (مقتول) حمله کرد و او را به قتل رساند.

به دنبال اعترافات تکان‌دهنده‌ این زن جوان، متهم اصلی روز گذشته بازداشت شد و صبح امروز با حضور در مقابل بازپرس ویژه‌ قتل تهران به جنایت اعتراف کرد.

در پی اعترافات متهمان برای آنها قرار قانونی صادر شد و بازپرس شاملو پرونده را جهت تکمیل تحقیقات در اختیار ماموران اداره‌ دهم آگاهی تهران قرار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها