از فردا آغاز می‌شود

ثبت نام مجوز طرح ترافیک

مدیرکل اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: ثبت نام مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک برای افراد حقیقی و حقوقی از فردا یکشنبه آغاز می شود و مهلت ثبت نام یک ماه است.
کد خبر: ۲۹۵۴۴۲

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس فضل الله اسلامی با بیان این مطلب اظهار کرد: از اول آذر ماه به مدت یکماه متقاضیان دریافت مجوز آرم طرح ترافیک می توانند نسبت به ثبت نام از طریق اینترنت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: افراد حقیقی و حقوقی متقاضی از فردا می توانند با مراجعه به سایت www.tehran.ir نسبت به ثبت نام برای دریافت مجوز آرم طرح ترافیک اقدام کنند که پس از بررسیهای لازم، افراد واجد شرایط مشخص و به درخواستهای ارایه شده پاسخ داده خواهد شد.

مدیرکل اجرایی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پس از ثبت نام به متقاضانی که واجد شرایط هستند اعلام خواهد شد تا  برای ارایه مدارک لازم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از افراد حقیقی و حقوقی تا پایان آذر ماه ادامه خواهد یافت، گفت: ثبت نام مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک تنها از طریق اینترنت خواهد بود و متقاضیان که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند برای ثبت نام به دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری تهران مراجعه کنند.

اسلامی خاطرنشان کرد: در سال 89 نیز مجوزهای ورود به محدوده طرح ترافیک به هیچ وجه افزایش نخواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها