با دستگیری عامل قتل

جزئیات جنایت اتاق 12 فاش شد

به دنبال بازداشت عامل جنایت اتاق شماره 12 مسافرخانه‌ای در جنوب تهران ، جزئیات بیشتری از این قتل فاش شد.
کد خبر: ۲۹۳۰۵۴

 به گزارش ایسنا ، شامگاه یک‌شنبه 17 آبان‌ماه سال جاری صاحب مسافرخانه‌ای در خیابان خاوران متوجه صدای گریه‌ی کودکی یک ساله از طبقه‌ی دوم مسافرخانه شد و با رساندن خود به اتاق شماره 12 پیکر خون‌آلود الهام 20 ساله را در حالی که در مقابل چشمان کودک یک ساله‌اش با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد، مشاهده کرد.

به دنبال تماس این مرد میان‌سال با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران کلانتری 114 غیاثی و امدادگران اورژانس در محل حادثه حضور یافتند و زن جوان را در حالی که مدام از سردی هوا شکایت می‌کرد و می‌پرسید «بچه‌ام کجاست؟» به بیمارستان سینا انتقال دادند اما تلاش پزشکان نتیجه‌بخش نبود و این زن در ساعت 21:10 روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

در پی مرگ الهام، قاضی حسین اصغرزاده بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان حادثه قرار گرفت و بلافاصله با حضور در قربانگاه زن جوان، بررسی‌های خود را جهت کشف حقیقت این جنایت آغاز کرد.

سوالات بازپرس ویژه‌ی قتل پس از حضور در صحنه‌ جرم، از صاحب مسافرخانه آغاز شد که وی در پاسخ به سوالات بازپرس جنایی گفت: دو روز قبل این زن به همراه دخترش به مسافرخانه آمد و اتاق خواست. من اتاق شماره 12 را در اختیارش قرار دادم و طی این دو روز هیچ مورد مشکوکی از او ندیدم. حدود ساعت 7 شب، یک زن و مرد به مسافرخانه آمدند و با معرفی خود به عنوان خواهر و شوهرخواهر الهام خواستند که با وی ملاقات کنند. از آن‌جا که ظاهرشان موجه به نظر می‌رسید، شماره اتاق را به آنان گفتم و آن دو نفر به سمت اتاق رفتند. کم‌تر از نیم ساعت بعد، هر دو نفر با عجله از مسافرخانه خارج شدند و دقایقی پس از خروج آنان صدای گریه‌های کودک خردسال را شنیدم که با مراجعه به اتاق با بدن خون‌آلود الهام مواجه شدم.

در مراحل ابتدایی تحقیق، ادعای زن و مردی که خود را خواهر و شوهرخواهر الهام معرفی کرده بودند مورد توجه قرار نگرفت و گمان بازپرس به این سمت معطوف شد که آن‌ها با هویتی جعلی وارد مسافرخانه شده‌اند اما تحقیقات بعدی بازپرس جنایی، ظن وی را نسبت به حقیقی بودن هویت زن و مرد قوت بخشید و به این ترتیب دستور شناسایی و بازداشت عاملان جنایت صادر شد.

با شروع تحقیقات برای بازداشت زن و مرد جوان، کارآگاهان اداره دهم آگاهی موفق به کشف هویت زن جوان شدند و در پی آن توانستند با شناسایی همسر وی، هر دو نفر را بازداشت کنند.

در جریان بازجویی‌های ابتدایی مشخص شد زن جوان با همسر خود به مسافرخانه نرفته، بلکه به تقاضای همسرش با شوهرخواهر خود همراه شده و با هم برای بازگرداندن الهام به خانه اقدام کرده‌اند.

متهم به جنایت صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در دادسرای امور جنایی تهران به قاضی اصغرزاده گفت: الهام مدتها قبل از خانه فرار کرد و بعد از رفتن به مشهد متوجه شدیم با شخصی به اسم وحید ازدواج کرده است. چند سال پیش پدر و مادرمان را از دست دادیم و از آن زمان الهام سر ناسازگاری برداشت و مدام از خانه فرار می‌کرد. حدود یک سال قبل متوجه شدیم از وحید صاحب فرزند شده اما همسرش او را ترک کرده و به این ترتیب الهام آواره شده است. شب قبل از حادثه وقتی فهمیدیم در یک مسافرخانه ساکن شده، تصمیم گرفتیم او را به خانه بازگردانیم. به همین دلیل از همسرم خواستم تا با من بیاید اما او به خاطر اینکه سر کار بود، با شوهر خواهرم تماس گرفت و از او خواست همراهم بیاید.

وی اضافه کرد: به همراه شوهر خواهرم به مسافرخانه رفتیم و از الهام خواستیم به خانه برگردد. او شروع به لجاجت کرد و باعث عصبانیتم شد. از طرف دیگر، متوجه شده بودم که با افراد زیادی ارتباط دارد و همین مساله موجب شده بود که آبرویمان به خطر بیفتد. به همین خاطر در یک لحظه با چاقویی که در آنجا بود به جان الهام افتادم و با وارد آوردن دو ضربه به سینه‌اش ، او را در مقابل چشمان هستی (فرزند مقتول) به قتل رساندم.

در پی اعترافات تکان‌دهنده این متهم ، برای وی به اتهام یک فقره قتل عمدی قرار بازداشت موقت صادر شد و پرونده جهت تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع انتظامی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها