با تازه‌ترین عکس‌ها و خبرها

غبار عشق آماده پخش می‌شود

فیلم تلویزیونی «غبار عشق» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسینعلی لیالستانی با پایان یافتن مراحل تدوین و ساخت موسیقی آماده پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۹۰۸۲۹

به گزارش فارس، پس از اتمام مراحل تدوین و ساخت موسیقی ، فیلم تلویزیونی «غبار عشق» آماده نمایش می‌‌شود.

بر اساس این گزارش ، تصویربرداری این فیلم ماه گذشته در جادهای 2000 و 3000 شمال کشور انجام شده همچنین تدوین کار توسط بابک رضاخانی و ساخت موسیقی توسط مانی جعفرزاده انجام می‌‌شود.

«غبار عشق» راجع به پیرمردی است که همسرش را سر زایمان از دست داده و پس از بیست سال متوجه می‌شود خلاف آنچه خانواده زنش به او گفته‌اند فرزندش زنده است. او در تمام این سال‌ها در آرزوی دیدن فرزندش بوده است که سرانجام...

در این فیلم علی نصیریان در نقش آسیابری، مریم بوبانی در نقش حوا خانم، فرید ولی‌زاده در نقش فرید، باران زمانی در نقش لیلا، بیژن پیشدادی در نقش سهراب و مهران رجبی در نقش راننده کامیون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عوامل سازنده تله‌فیلم «غبار عشق» ‌عبارتند از:
تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: حسینعلی لیالستانی، مدیر تصویربرداری: رحیم بشارت، طراح صحنه و لباس: زیبا اسدخانی، تدوین: بابک رضاخانی، صدابردار: فرشید کیوان‌مهر، طراح گریم: احمد جهانگیرپور، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: فرزاد رحمان، ناظر کیفی: داریوش منتظری، روابط‌عمومی: فوژان.

فیلم تلویزیونی «غبار عشق» محصول سیما فیلم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها