قائم‌مقام شبکه چهار سیما خبر داد:

پخش دیجیتالی شبکه مستند

محمد زین‌العابدینی مدیر گروه مستند و قائم‌مقام شبکه چهار سیما از آغاز پخش آزمایشی شبکه ویژه «مستند» برروی سیستم دیجیتال خبر داد.
کد خبر: ۲۹۰۵۳۲

محمد زین‌العابدینی در گفتگو با ایسنا ، با اعلام این خبر گفت: این شبکه به عنوان «شبکه مستند سیما» ، پنج ساعت در روز از ساعت 19 تا 24 برنامه پخش می‌کند که فعلا از روی سیستم دیجیتال قابل دریافت است.

وی با بیان اینکه این شبکه از 14 مهرماه پخش آزمایشی خود را آغاز کرده است، درباره‌ برنامه‌های این شبکه اظهار کرد: فعلا کار تولید نداریم و از مجموعه آرشیو سازمان استفاده می‌کنیم. پیش‌بینی ما این است که تا تولیدات ما آماده شود آرشیوی از مستندهای متنوع شبکه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: این آرشیو ترکیبی از مستندهای داخلی و خارجی با موضوعات مختلف حیات وحشی ، علمی ، سیاسی ، اجتماعی ، ایران‌شناسی ، فرهنگی و غیره است ولی حجم مستندهای حیات‌وحش و طبیعت و مستندهای خارجی بیشتر است.

مدیر گروه مستند شبکه چهار سیما گفت: در مناسبت‌های مختلف سعی می‌کنیم که مستندهایی ویژه که مناسب با آن مناسبت باشد پخش کنیم.

زین‌العابدینی اظهار کرد: اطلاعی ندارد که چه زمانی این شبکه از حالت آزمایشی خارج می‌شود، اما پس از خبر دیجیتال شدن شبکه‌های سیما قرار است اخبار دیگر مرحله به مرحله اعلام شود.هنوز تصمیم‌گیری جدی درباره مدیر این شبکه نشده است ولی فعلا بنده مسوول امور مربوط به آن هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها