با حضور 14 تیم خارجی امروز آغاز شد

تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان

بیست و چهارمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان با حضور 14 تیم خارجی و داخلی از مقابل عمارت شهرداری تبریز (میدان ساعت) میعادگاه سال‌ها آغاز تور آذربایجان، صبح امروز استارت خورد.
کد خبر: ۲۸۷۰۲۰

به گزارش فارس از تبریز، دوچرخه‌سواران کشورهای اوگاندا، یونان، افغانستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان و ترکیه به همراه دوچرخه‌سواران داخلی از تیم‌های پتروشیمی و شهرداری تبریز، گاز مازندران، مس و ولی عصر(عج) کرمان ، شهرک‌های صنعتی همدان، ترافیک تهران و نیروی زمینی در شش مرحله با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مرحله اول تور دوچرخه‌سواری آذربایجان به مسافت 136 کیلومتر در مسیر تبریز به سمت ارومیه امروز ساعت 9 صبح تپانچه استارت شلیک شد تا تور بیست و چهارم آذربایجان آغاز شود.

رکابزنان در مسیر 136 کیلومتری خود در سه خط امتیازی پیش روی خود دارند که در کیلومترهای 50 ، 82 و 115 با هم برای کسب امتیاز لازم رقابت خواهند کرد.

رکابزنان در مسیر مرحله اول از میدان شهرداری خیابان ارتش کمربندی به طرف میدان ابوریحان میدان سلیمان خاطر اتوبان کسائی به طرف جاده آذرشهر جاده جزیره اسلامی از روی پل دریاچه ارومیه عبور کرده و راس ساعت 45/12 مسابقه در ارومیه مقابل پارک روبه‌روی کانون پرورشی کودکان و نوجوانان پایان می‌یابد.

حضور پنج تیم اوگاندا، یونان، گرجستان ، آذربایجان و افغانستان و هشت تیم داخلی پتروشیمی تبریز، دانشگاه آزاد، مس کرمان، فولاد گستر تبریز، ولی عصر(عج) کرمان، شهرداری مهریز یزد، ترافیک تهران و نیروی زمینی در تور قطعی شده است.

برای برگزاری این دوره از تور علاوه بر افزایش میزان جایزه تور از 15 هزار دلار به 50 هزار دلار، به هرتیم خارجی مبلغ 2 هزار دلار به عنوان هزینه تیمی پرداخت می‌شود.

مرحله دوم تور در مسیر 175 کیلومتری ارومیه شبستر، مرحله سوم در مسیر تبریز جلفا به مسافت 129 کیلومتر ، مرحله چهارم در جمهوری خود مختار نخجوان به مسافت 6/99 کیلومتر، مرحله پنجم جلفا به کلیبر به مسافت 145 کیلومتر و مرحله ششم و پایانی به طول 173 کیلومتر و در مسیر کلیبر تبریز برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها