پلیس راه راهور نیروی انتظامی از مسدود شدن سه محور ارتباطی ایلام-اسلام آباد، چالوس-مرزن آباد و قائم شهر- فیروزکوه از روز یکشنبه، پنجم مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۲۸۲۴۹۹
 به گزارش ایرنا، براساس اعلام پلیس راه راهور ناجا، محور ایلام-اسلام آباد در استان های ایلام و کرمانشاه از ساعت 16 روز یکشنبه 5 مهر تا روز دوشنبه 6 مهرماه به علت اجرای عملیات راهداری و تعریض جاده در محدوده گردنه "قلاجه" برای تردد تمام وسایل نقلیه مسدود خواهد شد.

رانندگان وسایل نقلیه در زمان انسداد محور مذکور می توانند از مسیر ایلام- پل سیمره- اسلام آباد و یا ایلام-ایوان- گیلان غرب- اسلام آباد به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

محور چالوس-مزرن آباد حد فاصل چالوس تا مرزن آباد در استان مازندران نیز از ساعت 6 صبح روز یکشنبه 5 مهرماه تا ساعت 17 روز دوشنبه 6 مهرماه به علت رهاسازی سنگ های معلق از کوه های حاشیه محور و پاکسازی سطح جاده مسدود خواهد بود.

مسیر مرزن آباد- کلاردشت- عباس آباد به عنوان محور جایگزین برای تردد وسایل نقلیه در محور چالوس-مرزن‌ آباد اعلام شده است.

محور قائم شهر- فیروزکوه حدفاصل قائم شهر-گدوک در استان مازندران نیز از ساعت 6 تا 22روز یکشنبه 5 مهرماه تا روز چهارشنبه 8 مهرماه مسدود خواهد شد.

علت انسداد محور قائم شهر- فیروزکوه، تعمیر و مرمت دال پل بزرگ پل سفید ذکر شده است.

رانندگان خودروهای سبک در زمان انسداد پل مذکور می توانند از مسیر داخل شهر "پل سفید" عبور کنند و در این مدت، فقط وسایل نقلیه کامیون و اتوبوس می توانند از محورهای "هراز" و "کیاسر" به عنوان مسیر جایگزین تردد داشته باشند.

تردد انواع تریلر در ساعات انسداد پل بزرگ "پل سفید" از مسیرهای جایگزین پیش بینی شده، ممنوع است و رانندگان تریلر فقط می توانند بعد از ساعت 22 از محور قائم شهر-فیروزکوه عبور کنند.

براساس این گزارش مسافران و رانندگان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های کشور و یا درخواست امداد جاده ای از طریق شماره تلفن 88255555 با پلیس راه ارتباط برقرار کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها