2 روز پس از آزادی

مردی ، همسرش را کشت

مردی که به خاطر سوءظن به همسرش، او را 2 روز بعد از آزادی از زندان، در بیابان‌های اطراف شهرستان پاکدشت به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۲۸۰۸۲۴

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان پاکدشت تماس گرفت و از کشف جسد زنی جوان در بیابان‌های اطراف این شهر خبر داد. در پی این تماس، ماموران انتظامی شهرستان پاکدشت به محل کشف جسد اعزام و متوجه شدند جسد متعلق به زنی جوان است که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است.

ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضایی با بازپرس کشیک ویژه قتل، جسد زنی جوان را برای مشخص شدن هویت وی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیق برای یافتن قاتل وی را آغاز کردند. کارآگاهان جنایی اداره آگاهی شهرستان پاکدشت برای مشخص شدن هویت مقتول به بررسی پرونده‌های افراد گمشده در اداره آگاهی شهرستان پاکدشت پرداختند که معلوم شد، زنی روز قبل از کشف جسد، همراه شوهرش و دخترعمه وی، از منزل پدری‌اش در یکی از محله‌های پاکدشت خارج شده و دیگر برنگشته است. کارآگاهان جنایی با این احتمال که جسد متعلق به دختر این خانواده باشد، از آنها خواستند به پزشکی قانونی مراجعه کنند که به این ترتیب هویت مقتول تایید شد.

با پیگیری و تحقیق در این زمینه مشخص شد مقتول آخرین بار به همراه همسر خود مشاهده شده است که با دستگیری این فرد به نام مهدی وی اعتراف کرد 2 روز پیش از زندان آزاد شده است و به دلیل آن که همسرش در مدت زندانی شدن وی به ملا‌قاتش نمی‌آمده و او احساس می‌کرده وی بافرد دیگری در ارتباط است، نقشه قتل او را کشیده و او را مقابل چشم دختر عمه خود به قتل رسانده است. در پی این اعترافات، دستور قضایی لا‌زم برای تحقیق در این زمینه آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها