شبکه اجتماعی فیس بوک که اکنون به بزرگترین شبکه اجتماعی جهان تبدیل شده است، اعلام کرد: تعداد کاربران فعال این شبکه در سراسر جهان به 300 میلیون نفر رسیده است.
کد خبر: ۲۸۰۸۰۹

فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی جهان به تازگی وسیعتر شده و اعلام کرده است از سرتاسر جهان ماهانه در حدود 300 میلیون کاربر در آن به فعالیت می پردازند. این شبکه در عین حال اعلام کرد درآمدزایی را بر اساس برنامه هایش آغاز کرده است.

این در حالی است که این شرکت به هیچ وجه انتظار نداشت قبل از سال 2010 بهره برداری مالی خود را آغاز کند.

مارک زاکربرگ بنیانگذار شبکه فیس بوک در این باره می گوید: این پیشرفت برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نشان می دهد فیس بوک می تواند خدمات قدرتمند و مستقلی را برای مدت زمانی طولانی ارائه کند. ما در مسیر خود برای ساخت فیس بوک به شکلی با دوام و مقاوم موفق شده ایم و در حال نزدیک شدن به هدف اصلی خود یعنی اتصال دادن تمامی افراد جهان به یکدیگر هستیم.

شبکه فیس بوک در جولای 2009 موفق شد رکوردی را با 250 میلیون کاربر به ثبت برساند و پس از آن پیش بینی شد پنج میلیون کاربر طی یک هفته و یا 50 میلیون کاربر طی 75 روز به تعداد کاربران آن افزوده شود.

بر اساس گزارش بی بی سی، قائم مقام شرکت فیس بوک معتقد است عبور از این مرحله بزرگ به آن معنی است که می توانیم به حرکت خود ادامه دهیم، در آن سرمایه گذاری کنیم و با رشد بیشتر در این شبکه به درآمد و ثبات برسیم. 300 میلیون کاربر در واقع قدمی است در مسیر جذب اکثریت جمعیت جهان در این شبکه تا امکان برقراری ارتباط با نقاط مختلف جهان برای آنها به وجود آید.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها