مرد جوانی که برادر شوهر خواهر خود را به قتل رسانده بود پس از 5 روز احساس ندامت کرد و خود را به مأموران پلیس تحویل داد.
کد خبر: ۲۷۹۹۶۴

به گزارش فارس،‌ در ساعت 2 بامداد 13 شهریور امسال مأموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی از طریق مرکز فوریت ‌های پلیسی 110 در جریان یک درگیری منجر به ضرب و جرح قرار گرفتند.

مأموران بلافاصله در محل حاضر شدند و دریافتند 2 برادر به اسامی بهروز و حسین بر اثر درگیری با شخصی به نام حمید مجروح شده‌اند که ضارب برادر همسر بهروز است و از صحنه متواری شده است.

بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده مصدومان از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدند اما به علت شدت جراحات وارده، حسین در همان محل فوت کرد.

به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی، کارآگاهان معاونت مبارزه با جرایم جنایی تهران اداره دهم ویژه قتل مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.

در تحقیقات بعدی از سوی کارآگاهان مشخص شد که در روز درگیری، حمید برای اطلاع از دلیل اختلاف دامادشان با خواهرش به منزل آنان رفته است.

حمید و شوهر خواهرش به نام بهروز برای صحبت کردن به پشت بام منزل رفتند و مقتول به نام حسین که برادر بهروز است به همراه مادرش خواهر حمید در طبقه پائین منتظر آنان ‌ماندند.در این لحظه جر و بحث میان حمید و بهروز بالا گرفت و در پاگرد پله، حمید شوهر خواهر خود به نام بهروز را با چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده است.

حسین که در طبقه پایین منتظر بهروز بوده است زمانی که از درگیری بین حمید و بهروز با خبر ‌شد از طبقه پایین خود را به پشت‌بام ‌رساند و با حمید درگیر شد که متعاقب ‌آن حسین از طرف حمید از ناحیه کتف و شانه مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفت و قبل از رسیدن عوامل اورژانس فوت کرد.

حمید پس از به قتل رساندن حسین از محل متواری شد اما کارآگاهان با شناسایی منزل متهم در یکی از شهرهای حومه تهران اقدام به اخذ نیابت قضایی برای دستگیری متهم کردند که نهایتاً با پیگیری‌های مستمر کارآگاهان و هماهنگی‌های قضایی با بازپرس پرونده متهم 18 شهریور سال جاری توسط افراد خانواده خود به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شد.

متهم در اظهارات اولیه خود عنوان کرد که چاقویی همراه خود نداشته است و هیچ‌گونه ضربه‌ای از سوی وی به حسین و بهروز وارد نشده ‌است اما با تحقیقات پلیسی انجام شده از سوی کارآگاهان کذب بودن این ادعا ثابت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها