زوج جوانی پس از 21 روز از حادثه قتل مرد 43 ساله به عنوان متهم دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۷۸۹۲۹

به گزارش فارس، ساعت 5:45 دقیقه صبح روز 27 مرداد امسال مأموران کلانتری 171 شهرک مصطفی خمینی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران از کشف جسد سوخته یک مرد جوان با خبر شدند.

مأموران با حضور در محل وقوع حادثه واقع در محوطه زمین‌های پشت دانشگاه آزاد واحد یادگار امام دریافتند جسد مرد جوانی به شدت سوخته و به قتل رسیده است.

اصغرزاده، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران بزرگ درباره این پرونده گفت: ‌تحقیقات آغاز شد تا اینکه مشخص شد جسد توسط یک خودرو به این محدوده انتقال داده شده و سپس به آتش کشیده شده است.

وی ادامه داد: آلت قتاله در لحظه آغاز تحقیقات در سر صحنه قتل کشف نشد و همچنین هویت این مرد جوان نیز برای مأموران و بازپرس پرونده نامعلوم بود. تحقیقات ادامه یافت تا اینکه مشخص شد خانواده مرد میانسالی به نام مراد 43 ساله روز قبل اعلام فقدان این مرد را به کلانتری 170 کهریزک کرده‌اند.

بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران بزرگ گفت: بررسی از این فرد و شماره تلفن وی انجام شد تا اینکه مشخص شد این فرد در آخرین لحظه با یک زن در تماس بوده است.

وی اضافه کرد: این زن به نام نسرین و شوهر وی بازداشت شدند اما مدعی شدند این فرد را نمی‌شناسند و از چگونگی مرگ وی با اطلاع نیستند.

نسرین پس از مدتی لب به اعتراف گشود و مدعی شد چند ماه پیش زن جوانی به نام پری با وی در تماس بود و مدعی شد همسرم به نام فرهاد برای دختر پری مزاحمت ایجاد کرده است.

وی مدعی شد به پری گفتم امکان ندارد فرهاد برای دختر شما مزاحمت ایجاد کرده است اما وی اصرار کرد که این اتفاق افتاده و برای همین قصد دارد تا کسی را اجیر کند تا شوهر من را اذیت کنند. من به زور شماره اجیر شده پری را از وی گرفتم و مدتی با وی در تماس بودم تا بتوانم وی را از اذیت کردن فرهاد منصرف کنم اما بعد از مدتی متوجه شدم وی به قتل رسیده است.

اصغرزاده گفت: این زوج از به قتل رساندن مراد خود را مبری می‌دانند در صورتی که تمام شواهد نشان دهنده این است که این افراد مراد را به قتل رسانده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها