بعد از پایان ماه رمضان، گروه فیلم و سریال شبکه 3 با یک سریال هر شبی مهمان خانه‌های شما خواهد بود.این سریال «دلنوازان» نام دارد و علیرضا کاظمی‌پور، نویسنده سریال میوه ممنوعه به همراه سعید جلالی کار نگارش آن را انجام می‌دهند. آن‌طور که پیداست هنوز کار نگارش فیلمنامه به پایان نرسیده و نگارش بخش‌های مختلف فیلمنامه این سریال همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۲۷۸۱۸۷

کارگردانی این مجموعه را حسین سهیلی‌زاده در لوکیشن‌هایی در زعفرانیه، بلوار ارتش و ... انجام می‌دهد. این مجموعه مانند دو اثر قبلی تهیه‌کنندگان این اثر یعنی ایرج محمدی و مهران مهام (نرگس و ترانه مادری) با نگاهی به مسائل روز ساخته می‌شود و تلاش می‌شود مسائل گوناگونی مثل جوانان، ازدواج و... دستمایه کار قرار گیرد.

«دلنوازان» داستان خواهر و برادری به نام جهان و شکوه را بازگو می‌کند که سالیان سال در یک خانه دو طبقه به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند. آنها برای امرار معاش مدتی است که اقدام به افتتاح یک آژانس هواپیمایی کرده‌اند و این در حالی است که بهزاد فرزند یکی از آنها قرار است با مهتاب ازدواج کند. اما همه چیز آن‌گونه پیش می‌رود که این ازدواج سرنگیرد و این دلیلی می‌شود تا 2 خانواده در هیاتی تازه در برابر هم موضعگیری کنند.

پرویز فلاحتی، سیاوش خیرابی، محمد حاتمی، فریبا کوثری، عبدالرضا اکبری، سحر قریشی، فریده صابری، شاهرخ استخری، فاطمه پاکدل، زهره فکورصبور و حدیث میرامینی در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

تصویربرداری این اثر 3 ماه پیش آغاز شده و بنابر پیش‌بینی‌ها تا 2 ماه دیگر نیز ادامه خواهد داشت. دلنوازان در 50 قسمت 35 دقیقه‌ای آماده می‌شود و بنابر شنیده‌ها پخش آن احتمالا از چهارم مهر آغاز خواهد شد.

مهران مهام در گفتگو با «جام‌جم» تصریح کرد، تمام عوامل سازنده سریال دلنوازان در تلاشند کاری موفق و پرمخاطب بسازند و با توجه به تجربه آثار قبلی این زمینه در این اثر نیز دیده می‌شود.

در ساخت این سریال تلویزیونی مهدی آزادی (صدابردار)‌، سهیل نوروزی (مدیر تصویربرداری)‌، امین عابدی (تدوین)‌ مهری شیرازی (طراح گریم)‌، آنیتا جواهرچی (طراح صحنه)‌ و شکوفه هاشمیان (عکاس)‌ همکاری می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها