توسط کارآگاهان جنایی آغاز شد

رازگشایی از مرگ زن جوان

به دنبال فوت مشکوک زنی جوان در یکی از بیمارستان‌های تهران، شوهر وی در یکی از محله‌های کرج به عنوان تنها مظنون پرونده دستگیر و تحقیقات کارآگاهان جنایی برای رازگشایی مرگ همسرش آغاز شده است.
کد خبر: ۲۷۲۰۹۵

 به گزارش جام‌جم ، 3 روز قبل مردی در شعبه 21 بازپرسی دادسرای جنایی کرج از داماد 37 ساله‌اش به نام عیسی به اتهام قتل دختر جوانش شکایت کرد.

پس از شکایت این مرد، پرونده‌ای تشکیل و به اداره جنایی آگاهی استان تهران ارسال شد و کارآگاهان به تحقیق از مرد شاکی و همسرش پرداختند.

مرد شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: دخترم فاطمه 16 سال قبل با عیسی ازدواج کرد و ثمره آن 2 فرزند است اما از چند سال قبل، اختلاف پیدا کردند و دامادم، او را پس از هر مشاجره بشدت کتک می‌زد و حتی چندی قبل دخترم به خاطر کتک‌ها و بدرفتاری شوهرش از او به دادسرا شکایت کرد که همچنان پرونده مفتوح است.

مرگ زن جوان در هاله‌ای از ابهام

مرد شاکی ادامه داد: شامگاه 29 تیر ماه امسال، وقتی برای ملاقات دخترم به خانه‌اش در حوالی حسن‌آباد کرج رفتم، نوه‌هایم گفتند دخترم بدحال شده و شوهرش او را برای درمان به بیمارستان لقمان تهران انتقال داده است. روز بعد به بیمارستان رفتم که متوجه شدم فرزندم فوت کرده است و وقتی علت را جویا شدم، پزشکان گفتند، بر اثر اصابت جسمی به سرش دچار حادثه شده و به خاطر شکستگی جمجمه فوت کرده است.

وقتی علت فوت دخترم را برای دامادم تعریف کردم، ادعا کرد، این گفته‌ها دروغ است و همسرش به خاطر مصرف زیاد دارو، مسموم شده و پس از آن که یک روز در کما بوده، فوت کرده است.

پس از شنیدن اظهارات متناقضش به او مشکوک شدم و گمان می‌برم، او به خاطر اختلاف با دخترم، مرگ او را رقم زده است.

پس از شکایت والدین فاطمه، پرونده در اختیار کارآگاهان اداره جنایی آگاهی استان تهران قرار گرفت و تحقیقات ویژه در این رابطه آغاز و در تحقیق از مسوولان بیمارستان معلوم شد مرگ زن بر اثر شکستگی جمجمه اتفاق افتاده است. با مشخص شدن موضوع، عیسی همسر زن به عنوان مظنون در قتل همسرش 19 مرداد امسال دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس منتقل شد.

انکار قتل

عیسی - متهم پرونده - در اظهاراتش به پلیس گفت: قبول دارم که با همسرم اختلاف داشتم و او را کتک زده‌ام، اما در مرگ او نقشی نداشته‌ام. شب حادثه وقتی به خانه‌ام برگشتم، متوجه شدم، همسرم قرص‌های زیادی مصرف کرده و در شرایط بدی به سر می‌برد که او را به 2 بیمارستان در کرج و بعد به بیمارستان‌ لقمان در تهران انتقال دادم، اما پس از یک روز در بخش مراقبت‌های ویژه فوت کرد.

به دنبال اظهارات متناقض این مرد، وی روز گذشته از سوی بازپرس رضایی رئیس شعبه 21 دادسرای جنایی کرج با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه پلیس شد تا تحقیقات تکمیلی از وی صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها