جهت ‌آزمون‌ سراسری‌ سال‌ 1388 اعلام شد

شرایط پذیرش در دانشگاه‌ امام حسین (ع)

شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی انتخاب رشته‌های‌ تحصیلی‌ دارای‌ شرایط خاص ‌دانشگاه ‌امام حسین(ع) در ‌آزمون‌ سراسری‌ سال‌ 1388 اعلام شد.
کد خبر: ۲۶۷۱۹۲

به گزارش ایسنا ، بر اساس دفترچه راهنمای شرکت در ‌آزمون سراسری سال 1388 درخصوص نحوه اعلام علاقمندی به انتخاب رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاه امام حسین (ع)، بنا به درخواست دانشگاه فوق شرایط وضوابط جدید پذیرش برای اطلاع عموم متقاضیان اعلام می‌شود و کلیه داوطلبان در صورتیکه مجاز به انتخاب رشته شده باشند حتی اگر در زمان ثبت‌نام برای گزینش در رشته‌های این دانشگاه اعلام علاقمندی نکرده‌اند درصورت تمایل و با درنظر داشتن شرایط و ضوابط دانشگاه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته‌های این دانشگاه براساس شرایط و ضوابط جدید مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی در اولویت‌های 1 تا 10 فرم انتخاب رشته اقدام نمایند.

ضمناً لازم به توضیح است که نتایج اولیه افراد واجد شرایط (از بین انتخاب رشته کنندگان دانشگاه امام حسین(ع)) دهه آخر مرداد ماه اعلام خواهد شد که معرفی شدگان لازم است بر اساس برنامه زمانی که از طرف دانشگاه در همان تاریخ به اطلاع می رسد ، برای شرکت درسایر مراحل پذیرش اقدام کنند.

بر این اساس، التزام به خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک افسر مکتبی ، داشتن حداکثر سن داوطلبان تحصیل بیست سال تمام، داشتن حداقل معدل 14 در سال آخر تحصیل و یا متوسط معدل سه سال آخر تحصیلی حداقل 14، پذیرش دانشجو در کلیه رشته‌ها از میان داوطلبان مرد – مجرد ، دارا بودن حداقل قد 165 و حداکثر190 سانتی‌متر، موفقیت در سیر مراحل گزینش سپاه برخی از شرایط اختصاصی برای پذیرش در این دانشگاه است.

بر این اساس ، دانشجوایان در ابتدای شروع به تحصیل به عنوان پاسدار محصل شناخته شده و دوره آموزش عمومی پاسداری را به مدت یک نیمسال در یکی از مراکز آموزشی سپاه طی می‌کنند.

محصلین مذکور برابر قانون و مقررات استخدامی سپاه از کمک هزینه تحصیلی و پوشش خدماتی و رفاهی برخوردار خواهند شد.

گذراندن دروس مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تعدادی از واحدهای خاص دانشگاه که تحت نظام تربیتی (نظامی، فرهنگی، ورزشی و...) می‌باشدف از دیگر شرایط عنوان شده است.

سپردن تعهد مبنی بر رعایت کلیه مقررات وضوابط آموزشی ، انضباطی ، تربیتی و مقررات نظامی دانشگاه درطول تحصیل و بعد از آن از دیگر شرایط است ، تحصیل دانشجویان در دانشگاه به صورت شبانه‌روزی بوده و دانشجویان دراین مدت از امکانات فرهنگی ، خوابگاه مجردی و غذا بهره‌مند خواهندشد ، لیکن دانشگاه هیچگونه تعهدی برای تامین خوابگاه متاهلی ندارد.

شایان ذکر است ، دانشجویان مقطع کاردانی به درجه ستوان سومی و کارشناسی به درجه ستوان دومی نایل خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها