همزمان با چهارمین سال آغاز فعالیت رسمی سازمان منطقه آزاد انزلی بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در منطقه آزاد انزلی به اهتزار در آمد.
کد خبر: ۲۶۵۱۸۸
قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این باره به ایرنا گفت : این پرچم در ابعاد 22 × 12 متر به مساحت 264 مترمربع و از پارچه مخصوص تهیه گردیده که در مقابل رطوبت هوا و بارندگی مقاوم بوده و دارای حدود 30 کیلوگرم وزن است .

" عبدالعظیم بازگیر " اظهار داشت : این پرچم بر روی برج مخصوصی به ارتفاع 43 متر نصب گردیده که دارای آسانسور بالا و پائین بر , سبد پروژکتور روشنایی است .

وس افزود : فونداسیون برج نگهدارنده پرچم به صورت یکپارچه به مساحت 25 متر مربع با شمع هایی به قطر 80 سانتی متر و به طول 12 متر توسط معاونت عمران و شهرسازی منطقه محاسبه و اجرا شده است.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی خاطرنشان کرد : در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران پرچم نماد منطقه آزاد انزلی نیز در ارتفاع 37 متری به اهتزاز درآمده است.

این پرچم ها در محدوده فاز تجارت منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی به اهتزاز درآمده اند.

منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی دارای 3200 هکتار در سه بخش مجزای محدوده شهرک صنعتی حسن رود ،محدوده فاز تجارت و محدوده بندری اداره بنادر و دریانوردی گیلان است , منطقه آزاد انزلی یکی از مناطق آزاد 6 گانه ایران است که از سال 84 بعد از تعیین محدوده و اعلام اولین هیأت مدیره رسماً آغاز به کار نموده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها