جزئیات توزیع کارت کنکور آزاد

توزیع کارت کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد

توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور سراسری دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت هشت صبح امروز با توجه به حرف اول نام خانوادگی و شماره شناسنامه در چهار حوزه دختران و سه حوزه پسران در تهران و حوزه های شهرستانها آغاز شد.
کد خبر: ۲۶۲۴۰۵

کارت آزمون رشته های غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه هفتم تیر ماه تا روز سه شنبه نهم تیر ماه در حوزه های سراسر کشور توزیع می شود و روز چهارشنبه دهم تیرماه نیز به توزیع کارت متاخرین و رفع نقص کارت داوطلبان اختصاص دارد.

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی در چهار حوزه مجتمع دانشگاه پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد تهران مرکز، دانشگاه علوم پایه تهران شمال،دانشکده تربیت معلم تهران جنوب، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی تهران مرکز مخصوص دختران و سه حوزه دانشکده فنی و مهندسی تهران جنوب، مجمتع دانشگاهی ولیعصر(عج) تهران مرکز، دانشکده علوم انسانی تهران شمال مخصوص پسران توزیع خواهد شد.

اطلاعیه توزیع کارت آزمون سراسری رشته های غیرپزشکی بر روی پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net قابل مشاهده است.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه در نوبت صبح از ساعت هشت الی 13 و عصر از ساعت 14 الی 19 خواهد بود. داوطلبان لازم است با توجه به حرف اول نام خانوادگی و شماره شناسنامه و طبق برنامه زمانی اعلام شده به حوزه های توزیع کارت مراجعه کنند.

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه باید اصل برگ اعتباری ثبت نام اینترنتی، شناسنامه و یا کارت شناسایی معتبر عکس دار به همراه داشته باشند.

بر روی کارت ورود به جلسه، اطلاعات مربوط به شماره صندلی (شماره داوطلب )، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد، زبان خارجه، دین، سهمیه (رزمندگان و ایثارگران )، حوزه امتحانی، تاریخ و نوبت آزمون، انتخابهای اول تا 6 و انتخابهای مربوط به گزینش نظام پاره وقت هر داوطلب درج شده است. در مورد داوطلبان تهران علاوه بر اطلاعات فوق الذکر نشانی و تلفن حوزه برگزاری آزمون نیز در کارت چاپ شده است.

در مورد داوطلبانی که به منظور تغییر رشته شهرهای انتخابی و حوزه امتحانی در آزمون رشته های غیرپزشکی بیش از یک بار ثبت نام کرده اند در صورت یکسان بودن مجموعه امتحانی آخرین پرونده بر اساس زمان ثبت نام ملاک عمل قرار گرفته و ثبت نام های قبلی آنها در نظر گرفته نشده است.

در صورتی که داوطلب بیش از یک بار در مجموعه های امتحانی متفاوت ثبت نام کرده باشد کارت ورود به جلسه جهت کلیه ثبت نام ها صادر شده است اما داوطلب تنها در یک مجموعه امتحانی امکان شرکت در آزمون را خواهد داشت.

به گزارش مهر، چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، دین و زبان خارجه ملاحظه کردند لازم است بلافاصله به باجه رفع نقص همان حوزه مراجعه و پس از دریافت فرم رفع نقص، نسبت به تکمیل آن اقدام کرده و فرم تکمیل شده را تحویل باجه رفع نقص دهند.

بدیهی است این درخواست ها در صورتی مورد رسیدگی و اقدام قرار خواهد گرفت که مورد اصلاحی با مندرجات فرم اطلاعات فردی ثبت نام اینترنتی داوطلب مطابقت داشته باشد.

آدرس حوزه‌های توزیع کارت آزمون سراسری دانشگاه آزاد در تهران:

مجتمع دانشگاهی پیام اعظم (ص) تهران مرکز: شهرک قدس، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، ابتدای خیابان سیمای ایران.

دانشکده علوم پایه تهران شمال: شمیران، میدان قدس، ابتدای خیابان دربند، انتهای کوچه مینا.

دانشکده تربیت معلم مرکز بهار تهران جنوب: خیابان انقلاب، بعد از میدان فردوسی، خیابان بهار جنوبی.

دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی تهران مرکز: شهرک قدس، خیابان ایران زمین، روبروی اداره برق.

دانشکده فنی مهندسی تهران جنوب: اتوبان آهنگ،‌ دانشکده فنی مهندسی.

مجتمع دانشگاهی ولیعصر (عج) تهران مرکز: میدان امام حسین، خیابان دماوند، جنب بیمارستان بوعلی.

دانشکده علوم انسانی تهران شمال: بزرگراه چمران، پل مدیریت، بلوار دریا، خیابان شفق.

آزمون سراسری سال 88 رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد طی روزهای 11 و 12 تیرماه برگزار خواهد شد.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها