سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای با پاسداشت سوم خرداد ماه و روز «مقاومت، ایثار و پیروزی»، حماسه آزادسازی خرمشهر را حاصل عزم و اراده ملی ایرانیان در اخراج اشغالگران از کشور دانست.
کد خبر: ۲۵۴۵۱۹

به گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،در این اطلاعیه آمده است: سوم خرداد سال 61 یکی از مهم‌ترین نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس است که توانست بزرگ‌ترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم زند و صدام و رژیم بعثی عراق را که از سوی ابرقدرت‌ها و ارتجاع منطقه حمایت می‌شد از پای درآورد و کام ایرانیان رشید را برای همیشه شیرین کند.

این اطلاعیه در ادامه با اشاره به این که سوم خرداد، نقطه اوج و تعالی اراده مقدس مردم ایران در رویارویی با دشمنان اشغالگر بود، آورده است: فتح خرمشهر این حقیقت را بر پیشانی تاریخ قرار داد که دشمنان و بیگانگان ممکن است در برابر ایران اسلامی مرتکب خطا و جنایت شوند، اما ملت رشید و شجاع ایران قادر است چنان درسی به آنان دهد که همواره بتواند مورد تاسی و پیروی ملت‌های سلطه‌ستیز و مقاوم در اقصی نقاط جهان قرار گیرد. نیروی مقاومت بسیج نیز به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد، سالروز عملیات پیروزمند بیت‌المقدس با صدور اطلاعیه‌ای از این روز به عنوان روز وفاق ملی و اتحاد نیروهای مسلح یاد کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: سوم خرداد یادآور خودباوری ملتی است که با ایمان و جهاد در برابر تمام دنیای کفر و استکبار به مبارزه پرداخت و با استقامت و پایمردی حماسه‌ای آفرید که در قرون اخیر بی‌بدیل بود و به فتح ارزش‌های اسلامی منتهی گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها