حسین زنجانی،مدیر ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و حوزه هنری، تجربه برگزاری جشنواره‌های ادبیات داستانی انقلاب و دفاع‌مقدس را در کارنامه کاری خود دارند. امسال نیز درصدد آماده‌سازی چهارمین دوره از مسابقه سراسری داستان کوتاه دفاع‌مقدس با عنوان "جایزه ادبی یوسف" هستند.
کد خبر: ۲۵۴۰۵۴

به گزارش سایت ساجد، وی ادامه داد: فراخوان چهارمین جایزه ادبی یوسف، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، با اضافه شدن دو بخش داستان بلند و رمان دفاع‌مقدس منتشر می‌شود.

زنجانی هدف از برگزاری این جایزه ادبی را شناسایی استعداد‌ نوقلمان دانست و افزود: جایزه ادبی یوسف بیش از این که یک جشنواره باشد، به سمت شناسایی توانایی‌ها و استعداد‌های نوقلمان جوان در عرصه داستان‌نویسی گام برمی‌دارد.

مدیر ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خاطر نشان کرد: دبیرخانه این جایزه ادبی، هیاتی را مامور بررسی آثار داستانی در سراسر کشور کرده است.

وی در پایان یادآور شد: دبیر علمی این جایزه ادبی پس از انتشار فراخوان و پس از انتخاب سرداوران، معرفی خواهد شد.

مسابقه سالانه و سراسری داستان کوتاه دفاع مقدس (جایزه ادبی یوسف)، تاکنون در سه دوره و توسط معاونت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و با تبرک به نام شهید "یوسف ملک شامران " نویسنده و رزمنده دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران برگزار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها