نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه راه اندازی شد.
کد خبر: ۲۵۳۳۷۴

به گزارش مهر در کرمانشاه، مدیرکل ارشاد کرمانشاه ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه که دومین نمایشگاه استانی در نوع خود است حدود 80 شرکت خصوصی اینترنتی از سراسر کشور حضور دارند و محصولات خود را در قالب بیش از 100 غرفه عرضه می کنند.

 احمد رجبی افزود: در این نمایشگاه بیش از هزار اثر تولیدی نرم افزاری در بخشهای مختلف عرضه شده است که با توجه به ارائه این تعداد اثر، نمایشگاه از جذابیت خاصی برای علاقمندان و عموم مردم برخوردار است.

 وی حمایت از انجام فعالیتهای پژوهشی در حوزه رسانه های دیجیتال، حمایت از توسعه کمی و کیفی رسانه های دیجیتال، حمایت از انجام فعالیتهای تبلیغی ترویجی، حمایت از افراد، مراکز، موسسات، تشکلها و شرکتهای فعال در حوزه تولید این آثار و محصولات، ایجاد بستر رقابت بین تولیدکنندگان در جهت رشد و شکوفایی و رونق بخشیدن به بازار داخلی و خارجی و فراهم کردن محیطی برای ایجاد هم افزایی بین پدید آوردندگان این آثار از جمله اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

 رجبی با اشاره به این موضوع که محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ویژه و اختصاص یارانه از سوی وزارت ارشاد ارائه می شود، گفت: نرم افزارهای عرضه شده در این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف عرضه می شود، ضمن آنکه 100 میلیون تومان بن کارت نیز توزیع خواهد شد.

 این نمایشگاه تا سوم خرداد در محل دائمی نمایشگاه های استان کرمانشاه واقع در پارک شاهد دائر است و علاقمندان همه روزه می توانند از ساعت 10 صبح تا هشت شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

 مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد، استانداری کرمانشاه و اداره کل ارشاد استان کرمانشاه برگزارکنندگان این نمایشگاه هستند.

 خبرگزاری های فعال در استان کرمانشاه نیز در این نمایشگاه حضور دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها