سردار باقرزاده در نامه‌ای به رئیس جمهور

سازمان امور رزمندگان تاسیس شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نامه ای به رئیس جمهور خواستار تاسیس سازمان امور رزمندگان شد.
کد خبر: ۲۴۸۵۹۶

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ میرفیصل باقرزاده گفت: طی نامه‌ای به رئیس جمهور، خواستار تشکیل سازمانی به عنوان "سازمان امور رزمندگان" زیر نظر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شده‌ایم.

وی افزود: بخش قابل توجهی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در طول سال های جنگ به دلیل حضور داوطلبانه و مستمر خویش فرصت‌های شغلی و تحصیلی فراوانی را از دست داده اند و پس از جنگ نیز در پیچ و خم های زندگی دچار مشکلاتی شده‌اند.

سردار باقرزاده با اشاره به تکریم مجاهدان راه خدا و پاسداشت منزلت آنان ادامه داد: شایسته است، جهت حفظ کرامت انسانی و احترام به مجاهدان راه خدا و در نظر گرفتن دیگر مقتضیات مادی و معنوی این گروه از رزمندگان، با اولویت نسبت به حل مشکلات معیشتی این عزیزان توجه ویژه ای صورت پذیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که این اقدام دولت بتواند علاوه بر تحقق بخشی از اهداف سند چشم انداز و عدالت گستری موجب شود تا توصیه امام (ره) در مورد ضرورت تکریم مجاهدان راه خدا و پاسداشت منزلت آنان نیز محقق گردد.

باقرزاده همچنین از رئیس جمهور تقاضا کرد که با توجه به فرصت های موجود در دولت نهم، دستور ویژه ریاست محترم جمهور برای حل مشکلات رزمندگان یاد شده برگ زرین دیگری بر مجموعه افتخارات دولت خدوم و عدالت خواه اضافه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها