پسر نوجوانی که به بهانه تحویل دوچرخه دختر 7 ساله همسایه، وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۲۴۸۳۲۹

به گزارش جام‌جم، ماجرای این حادثه روز گذشته هنگامی فاش شد که مردی با ارائه شکایتی در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران، از پسر 14 ساله همسایه‌اش به اتهام آزار و اذیت دختر 7 ساله‌اش شکایت کرد.

مرد شاکی در اظهاراتش به بازپرس موسوی گفت: از 3 هفته قبل، متوجه رفتارهای غیرعادی دختر 7 ساله‌ام شدم، وقتی دلیل ماجرا را از او سوال کردم، فقط گریه می‌کرد و حاضر نبود از خانه خارج شود.

هر شب به دنبال کابوس‌های شبانه از خواب بیدار می‌شد و ساعت‌ها گریه می‌کرد.

من و همسرم هر کاری می‌کردیم تا متوجه ناراحتی فرزندم شویم، بی‌فایده بود. دخترم هر وقت پسر همسایه را می‌دید، وحشت می‌کرد و جیغ می‌زد.

 گوشه‌گیری دختر دانش‌آموز راز سیاهی را فاش کرد

مرد شاکی ادامه داد: نمی‌دانستم چه ارتباطی میان پسر همسایه و ناراحتی فرزندم وجود دارد که وی به محض دیدن او، هراسان می‌شود و خود را در اتاق حبس می‌کند.

بنابراین به محل تحصیل فرزندم رفتم تا شاید از آنها دلیل تغییر رفتارهای دخترم را جویا شوم، اما مسوولان مدرسه عنوان کردند که از 3 هفته قبل، متوجه شده‌اند دختر 7 ساله‌ام گوشه‌گیر شده و در حیاط مدرسه یا سر کلاس به کنجی خیره می‌شود و با هیچ‌کس حرف نمی‌زند و آنها قصد داشته‌اند موضوع را با من و همسرم در میان بگذارند تا علت را جویا شوند.

با شنیدن حرف‌های مسوولان مدرسه، دیگر مطمئن شدم که باید برای دخترم اتفاقی افتاده باشد که این‌چنین وحشت‌زده است.

به ناچار از همسرم خواستم یکبار دیگر با دخترمان صحبت کند تا شاید راز دلش برملا شود.

 پسر نوجوان، دختر همسایه را به مرگ تهدید کرده بود

مرد شاکی در ادامه اظهاراتش گفت: پس از چند ساعت که همسرم با دخترمان صحبت کرد، گریه‌کنان از اتاق بیرون آمد و عنوان کرد فرزندم از سوی پسر 14 ساله همسایه مورد آزار قرار گرفته است.

پس از شنیدن حرف‌های همسرم، به اتاق دخترم رفتم که وی گریه‌کنان گفت: یک روز که از مدرسه به خانه آمده بودم، پسر همسایه صدایم زد و گفت: دوچرخه‌تان را که پنچر بوده، تعمیر کرده‌ام و به پارکینگ منزلمان انتقال داده‌‌ام، با من بیا، تا دوچرخه را تحویل دهم.

همراه او رفتم، وقتی به پارکینگی که دوچرخه را گذاشته بود، رسیدیم، به سوی من حمله‌ور شد و پس از کتک زدنم، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و تهدید کرد که اگر ماجرا را برای خانواده بگویم، مرا با چاقو می‌کشد. از آن شب به بعد، خیلی می‌ترسیدم هر بار که پسر همسایه را در پله‌ها و پارکینگ مجتمع می‌دیدم، وحشت می‌کرد و حاضر نبودم از خانه خارج شوم.

به دنبال شکایت این پرونده و تحقیق از دختر آسیب‌دیده، پسر نوجوان برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران انتقال یافت و در بازجویی‌های قضایی، هرگونه جرمی را انکار کرد.

بنا بر این گزارش، بازپرس پرونده با توجه به این که متهم نوجوان بوده، پرونده را با عدم صلاحیت رسیدگی به دادگاه اطفال ارسال کرد تا در ادامه تحقیقات راز سیاه این نوجوان فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها