معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان گفت: نخستین کارگاه آموزشی داستان نویسی دفاع مقدس 10 اردیبهشت در "سالن مهر" دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۴۷۲۴۴

فاطمه شاهینی افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان با هدف آموزش و تربیت نویسندگان حرفه ای در حوزه ادبیات دفاع مقدس در نظر دارد در سال 88 سلسله کارگاه های آموزشی داستان نویسی دفاع مقدس را برای نویسندگان و علاقمندان ادبیات دفاع مقدس برگزار کند.

به گزارش  سایت ساجد وی ادامه داد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان در طرحی جامع در نظر دارد تا با استفاده از برگزاری کارگاه های آموزشی داستان نویسی دفاع مقدس و در کنار تربیت نویسندگان این حوزه، انجمن نویسندگان دفاع مقدس استان را راه اندازی کند.

شاهینی خاطرنشان کرد: نویسندگان و علاقه‌مندان زیادی برای حضور در این کارگاه آموزشی ثبت نام کرده اند که با توجه به محدودیت هایی که داشتیم تعداد 30 نفر از آنها برای حضور در این کارگاه انتخاب شدند.

وی در پایان گفت: در صورت تحقق برنامه ها و اهداف در برگزاری این کارگاه های آموزشی در آینده نزدیکی شاهد برگزاری هرچه بیشتر این کارگاه ها خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها