معاون آموزش نیروی زمینی ارتش:

پس از دفاع مقدس بیش از 2500 رزمایش برگزار شد

معاون آموزش نیروی زمینی ارتش گفت: سیاست های دفاعی خود را بر مبنای اهداف پنجگانه مشتمل بر حفظ و ارتقای رزمی ، تقویت بنیه های دینی و اعتقادی ، حفظ روحیه و ایجاد نشاط و شادابی ، به روز شدن و پذیرش تحول و همچنین شناسایی موانع پیشرفت ، پایه ریزی کرده ایم که در راستای تقویت بنیه دفاعی برای آن تلاش می کنیم».
کد خبر: ۲۴۶۹۷۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ دوم ارضی فر معاون آموزش نیروی زمینی ارتش با بیان این مطلب اظهار داشت: بر همین اساس علاوه بر رزمایش های تیپ و لشکر ، از سال 1370 تاکنون 2404 رزمایش گردان یک طرفه و 288 رزمایش گردان دو طرفه با تکیه بر مدیریت استرس به منظور ارزیابی عملکرد یگان ها و تقویت بنیه آموزشی و بالطبع و دفاعی صورت پذیرفته است.

سرتیپ دوم ارضی فر با اشاره به مهارتهای گوناگون رزمی تصریح کرد:امروز مهارتها و توانایی کارکنان این نیرو اعم از پایور و وظیفه به نحوی ارتقا یافته است که در سایه آموزشهای مستمر قادریم با هر گلوله یک هدف را مورد اصابت قرار دهیم.

وی خاطرنشان ساخت:ما در صدد طرح ریزی آموزش مستمر برای حفظ استانداردهای مورد نظر هستیم. در واقع تشکیل کمیته سامانه آموزش بدون استاد ، تهیه و تدوین ده‌ها عنوان نرم افزار آموزشی چند رسانه ای و تکثیر و واگذاری هزاران نسخه از نرم افزارهای موجود در قالب لوح فشرده در اختیار قراردادن تجهیزات سمعی - بصری و الکترونیکی استفاده از علوم روز را بدون نیاز به استاد و با جزیی ترین امکانات برای کارکنان میسر ساخته است.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها