با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، فرماندار جدید شهرستان بیجار معرفی شد.
کد خبر: ۲۴۵۲۶۶

به گزارش مهر در سنندج، شامگاه روز گذشته و با حضور استاندار کردستان، نماینده مردم بیجار در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، فرماندار جدید بیجار معرفی شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات "مهراب نریمانی اختر"، "بهروز نعمتی" به عنوان فرماندار جدید شهرستان بیجار معرفی شد.

در ابتدای این مراسم استاندار کردستان اظهار داشت: تدین و پیگیری امور از جمله صفات برجسته خادمان به مردم در نظام اسلامی به شمار می رود که باید در این راستا از تمامی پتانسیل ها و توانمندی های منطقه بهره گرفت.

اسماعیل نجار عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) الگویی کامل برای خدمتگزاران به مردم در نظام اسلامی به شمار می روند که بی تکلفی و سادگی آن بزرگوار زبانزد خاص و عام بود و توانست با در پیش گرفتن این شیوه نه تنها در دل و قلب ملت ایران بلکه به عنوان الگویی برای دیگر ملت های آزاده جهان تبدیل شود.

وی یادآور شد: مشورت یکی از کلیدی ترین ابزار برای موفقیت به شمار می رود و مدیران باید مشورت با دلسوزان و خیرخواهان نظام اسلامی را در دستور کارهای خود قرار دهند.

استاندار کردستان در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه سال جاری افزود: حفظ و صیانت از آرای مردم یکی از مهمترین اولویت های کاری مسئولین و مجریان انتخابات به شمار می رود.

نجار فراهم کردن زمینه برای حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را خواستار شد و خاطرنشان کرد: مسئولین با تعامل با همدیگر و با فراهم کردن شرایط لازم مردم را برای حضوری با شکوه در روز انتخابات ترغیب نمایند.

در ادامه این مراسم که نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس هشتم، امام جمعه این شهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند، بهروز نعمتی به عنوان فرماندار جدید بیجار معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها